کد خبر: ۲۵۸۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
اولین فرماندار اصفهان:

افراطیون با دولت تعامل نمی‌کنند

فضل الله صلواتی، اولین فرماندار اصفهان گفت: افراطیون مجلس به فکر تعامل نیستند. هدف اصلی اینها کارشکنی در کار دولت است اما با کارشکنی ها هر روز بر محبوبیت دولت افزوده می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: اولین فرماندار اصفهان در گفت‌وگو با «آفتاب» درباره تعامل مجلس و دولت در طول یک ساله عمر دولت گفت:  من فکر می کنم که اصولگرایان افراطی با دولت تعامل نخواهند کرد. البته از همان روز اول هم با دولت همراهی و همدلی نداشتند. سکوتی هم که این طیف داشتند بر حسب ظاهر بود و می خواستند ارزیابی درست تری از اوضاع و شرایط داشته باشند.

وی ادامه داد: سایر اصولگرایان شاید به دلیل نشست هایی که با علی لاریجانی و سایر قوا دارند، تعامل کوچکی با دولت داشته باشند ولی طیف تندرو مجلس نمی خواهد با دولت تعامل و تفاهم داشته باشد.افراطیون می خواهند ضربه لازمه را به پیکره دولت و مردم بزنند.

وی با بیان اینکه افراطیون اینها از اینکه مردم و کشور به آرامش نسبی رسیده اند، دلخوشی ندارند، گفت: باید نهادهای نظارتی پاسخگو باشند که چرا این افراد را که به صلاح مردم نمی اندیشند و ارامش مردم را نمی خواهند، تایید صلاحیت شده اند. مردم به این افراد و این طیف اقبال ندارند. البته خود آنها هم متوجه این شده اند اما می خواهند اخرین ضربه را به مردم و دولت بزنند.

فرماندار اسبق اصفهان تصریح کرد: افراطیون  تا وقتی که در مجلس حضور دارند حتما در کار دولت و ملت کارشکنی خواهند کرد و خیلی طبیعی است که با دولت نسازند. آن‌ها دربرابر دکتر توفیقی یکی از بهترین وزرای گذشته، آقایان میلی منفرد و دکتر فرجی دانا که از چهر ه های دانشمند هستند چگونه رفتار کردند؟ در روز استیضاح از فساد در دانشگاه صحبت کردند در حالیکه اگر از فساد در جامعه پرسیده شود آن را انکار می کنند.

صلواتی گفت: اگر دولت تخلفی را به اندازه تخلف علمی و بورسیه ها پیگیری کند و مجلس جلوی آن سنگ اندازی کند، این تعامل است؟ وزیر را زمانی استیضاح می کنند که بگوید دغدغه من فساد علمی و رسیدگی به بورسیه ها نیست؛ نه اینکه بخواهد کار قانونی انجام بدهد.

وی ادامه داد: 20 میلیون نفر به دکتر روحانی رای داده است اما امروزعده ای از هر فرصت ممکن استفاده می کنند و در کار دولت کارشکنی می کنند. مطمئنا اگر رهبری درباره دکتر ظریف و پرونده هسته ای تذکر نداده بود حتما تا به الان ایشان استیضاح می شدند.

صلواتی گفت: هر روز که زمان می گذرد مردم بهتر این عده را می شناسند.اگر نطق کنند و در نطق خود از ممنوع القلمی، ممنوع الخروجی آقای خاتمی بگویند، اگر کارت زرد بدهند و استیضاح کنند در نهایت به محبوبیت آقای خاتمی و دولت دکترروحانی افزوده می شود. اینها از محبوبیت خاتمی و روحانی وحشت دارند نه از مسئله دیگر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین