کد خبر: ۲۵۸۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

ترانه علیدوستی هم سطل آب یخ روی خودش ریخت!/تصویر

ترانه علیدوستی بازیگر سینما هم به چالش اب یخ پیوست و یک سطل آب یخ روی سرش خالی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رضا عطاران از این بازیگر سینما خواسته بود تا به چالش آب یخ بپیوندد. ترانه علیدوستی هم، سحر دولتشاهی، باران کوثری و همه اعضای گروه موسیقی «چارتار» را به این چالش فراخوانده است. 
 
این کمپین برای آگاهی بخشی در مورد بیماری ALS راه افتاده و تا به حال چهره‌های سرشناس بسیاری در سطح جهان به این کمپین پیوسته اند. در ایران هم چهره های مختلفی چالش آب یخ را پشت سر گذاشته‌‌اند. تاکنون هنرمندان و ورزشکاران مختلفی هم از ایران در این چالش شرکت کرده اند. 

علی کریمی نخستین ایرانی مشهوری بود که به کارزار سطل آب یخ پیوست. علی کریمی بعد از ریختن آب روی سرش از علی دایی دعوت کرد تا به کارزار بپیوندد. این کار علی کرمی جنجال های زیادی را در رسانه ها به پا کرد. علی دایی هم در آخرین واکنش به درخواست کریمی پاسخ مثبت داد و قرار است امروز پس از بازی با پدیده سطل آب یخ را روی سر خود خالی کند.
 
ترانه علیدوستی در صفحه اینستاگرامش در مورد این کار نوشته: «این هم چالش سطل آب یخ بنده! در کنار این من 100$ هم به انجمن آگاهی رسانی برای این بیماری در ایران هم کمک خواهم کرد. باز هم تاکید می‌کنم که در ایران با بحران آب روبرو هستیم، و این سطل آب کاش بهانه اى هم باشد که وقت مسواک زدن و ظرف شستن و ماشین شستن و حمام رفتن هم دلسوز هدر رفتن آب خوب تصفیه شده باشیم.»
 




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین