کد خبر: ۲۵۸۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

شعار هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان

هواداران پرسپولیس با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم، آنها را بی‌غیرت خواندند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. تک گل نیمه نخست را میلاد غریبی به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، در پایان نیمه و در حالی که بازیکنان قصد حضور در رختکن را داشتند، هواداران پرسپولیس با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم، آنها را بی‌غیرت خواندند.

دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد در حالی آغاز شد که نزدیک به 5 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند و این بازی را از نزدیک می بینند.

پیش از شروع بازی و در حالی که بازیکنان دو تیم خود را گرم می کردند، هواداران پرسپولیس "اومانیا"، مدافع جدید تیمشان که در این بازی در ترکیب ثابت قرار گرفته را تشویق کردند.

حدود هزار هوادار پدیده هم به ورزشگاه آمده اند و با شور و شوق خاصی تیم شهرشان را تشویق می کنند.

پیش از آغاز بازی محسن بنگر از پرسپولیس و یونس شکوری، رضا ناصحی، اکبر صادقی و میلاد غریبی از پدیده به سمت نیمکت حریف رفته و با نیمکت نشینان رقیب خوش و بش کردند.

پس از اینکه بازی شروع شد دایی به کنار زمین رفت تا نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد کند که بلافاصله یک کودک به سمتش رفت و با او مشغول صحبت شد. مسئولان حاضر در کنار زمین این کودک را به گوشه ای هدایت کردند.

پیام صادقیان نیز در ورزشگاه حضور یافته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، محسن بنگر، میشل اومانیا، حسین ماهینی، رضا نورمحمدی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، محمد نوری، مهدی طارمی و محمد عباس زاده

ترکیب پدیده:

مجتبی روشنگر، وحید عسگری، ایگور پراهیچ، اکبر صادقی، عباس محمدرضایی، میلاد غریبی، محمد نژادمهدی، یونس شاکری، رضا عنایتی، رضا ناصحی و زوران کنژویچ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین