کد خبر: ۲۵۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

امامان جمعه کشور اقدامات دولت را ستودند

آیین های سیاسی عبادی نماز جمعه در هفته دولت، فرصتی پیش آورد تا امامان جمعه کشور به ارزیابی و تقدیر از اقدامات دولت یازدهم بپردازند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خطبای این آیین های سیاسی عبادی،به دستاوردهای دولت یازدهم به ویژه در زمینه اقتصادی و نظام سلامت اشاره کردند و رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با رییس جمهوری و هیات دولت را راهنمای دولت دانستند. 

امام جمعه مشهد گفت: خدمت به مردم از خصوصیات مهم و بارز دولت یازدهم است و این دولت قدرت را در مسیر خدمت به آحاد جامعه قرار داد.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: طرح تحول نظام سلامت که توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال اجرا است، مظهر کامل و تجلی استخدام قدرت در مسیر خدمت به مردم و محرومین جامعه است. 

وی اضافه کرد: دولت یازدهم گام های خوبی را در عرصه اقتصادی و خدمت به مردم برداشته و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در مهار تورم و تثبیت نرخ ارز موفق بوده است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری خطیب جمعه قم گفت: دولت ها در طول تاریخ خدماتی انجام داده اند و دولت جدید خدمات خوبی انجام داده است که رهبر معظم انقلاب روی ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه، تثبیت قیمت ارز و کنترل تورم تاکید کرده اند. 

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان داشت: برای همه دولتمردان آرزوی توفیق داریم و در استان قم نیز خدمتگزاران نظام تلاش های قابل تقدیری انجام داده اند.

امام جمعه شیراز با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: دستاوردها و موفقیت های دولت یازدهم در یکسال گذشته در جامعه مشهود است.

آیت الله اسدالله ایمانی،ازایجاد آرامش درعرصه های مختلف، مهار تورم افسار گسیخته، اجرای طرح نظام سلامت در داخل و شکسته شدن ایران هراسی با بکارگیری سیاست تنش زدایی در عرصه خارجی را از جمله این دستاوردهای ارزشمند یاد کرد.

امام جمعه اصفهان گفت: نباید با بی انصافی از دولت انتقاد کرد و اگر چنین شود انتقادها، نق زدن بی خود است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه رعایت انصاف در انتقاد افزود: ایشان می فرمایند من شبانه روز برای موفقیت دولت و رییس جمهوری دعا می کنم و این رویه رهبر معظم انقلاب باید الگوی ما باشد.

وی با بیان اینکه همه دولت ها نقطه ضعف هایی دارند، افزود: همه دولت ها در نظام اسلامی تلاش های خوبی داشته اند و در مجموع موجب رشد انقلاب شده اند ولی در عین حال باید نقطه ضعف های خود را برطرف کنند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز با اشاره به هفته دولت و تبریک آن به دولتمردان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه برای مسوولان دولتی هستند. 

وی با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای رهبری به دولتمردان بیان کرد: کار و فعالیت مستمر برای مردم و پرهیز از حاشیه ها، پرهیز از دو قطبی کردن جامعه با دعواهای سیاسی، عبور دولت از جناح بندی های سیاسی و سعه صدر از نکاتی بود که رهبر انقلاب به آن تاکید کردند و باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای دولت گفت: اجرای این منویات، می تواند زمینه ساز موفقیت دولت در عرصه های مختلف باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: امیدوار هستیم دولت تدبیر و امید با بررسی فرمایش های رهبر معظم انقلاب در این دیدار، برنامه ریزی های لازم را برای تحقق این منویات انجام دهد.

امام جمعه شهرکرد عملکرد اجرایی دولت یازدهم در یکسال گذشته را قابل قبول خواند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:فعالیت های دولت در اقتصاد به ویژه کنترل تورم و ثبات اقتصادی، بهداشت و درمان و توسعه خدمات سلامت، سیاست خارجی و همگانی شدن بیمه ها چشمگیرتر از دیگر بخش هاست.

امام جمعه موقت کرمان از تلاش های دولت تدبیر و امید در جهت رفع مسائل و مشکلات کشور، تقدیر کرد.

حجت الاسلام مهدی عرب پور افزود: دولت با نیات خیری که داشته برخی از مسائل و مشکلات از جمله برون رفت از رکود اقتصادی و بحث سیاست خارجی را با نظر مقام معظم رهبری در دستور کار قرار داده که جای تقدیر صمیمانه دارد.

امام جمعه ایلام گفت: رمز موفقیت دولت و فائق آمدن بر مشکلات در به کارگیری رهنمودها و فرمان های رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی بیان کرد: سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با اعضای هیأت دولت راهبرد اصلی نظام و نقشه راه برای دولتمردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ساوه گفت: کنترل تورم، تثبیت قیمت ها، ایجاد آرامش روحی و روانی و اجرای طرح تحول سلامت مهم ترین اقدام دولت تدبیر و امید در یکسال اخیر است.

حجت الاسلام سیدحسین تقوی افزود: تنش زدایی از بازار اقتصادی و آرام کردن فضای سیاسی داخلی و خارجی از دیگر اقدام های دولت یازدهم است.

امام جمعه سمنان گفت: دولت آقای دکتر روحانی در مسایل داخلی خدمات مفید و در امور خارجی موضع گیری بجایی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی افزود: رهبری نیز در دیدار با دولتمردان تدبیر و امید زحمات و خدمات این دولت را ارزشمند دانستند.

آیت الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری از عملکرد دولت تدبیر و امید برای خدمات ارزنده تقدیر کرد و برپایی نظام سلامت، تثبیت قیمت ارز و مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+5 بدون هیچ گونه عقب نشینی از حقوق مسلم هسته ای را از مهمترین آنها دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری امام جمعه موقت اراک با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: خدمت به خلق،توجه به عدالت اجتماعی و سلامت اقتصادی و اعتقادی از جمله ویژگی های بارز کارگزاران جامعه اسلامی است که باید از سوی همه خدمتگزاران مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حمایت از سیاست های خارجی دولت و مواضع شفاف در قبال تحولات منطقه در عراق، سوریه و زیاده خواهی های دنیای سلطه وتثبیت نرخ ارز از سوی دولت قابل ستایش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین