کد خبر: ۲۵۹۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

علت کشته شدن عبدالرئوف ریگی اعلام شد

پایگاه خبری رای نیوز با انتشار اخبار پشت پرده از علل ترور «عبدالرئوف ریگی» فرمانده گروهک جیش النصر به وسیله ی گروهک جیش العدل اعلام کرد: جنگ قدرت و تلاش برای جذب ثروت و منابع مالی، اصلی ترین دلیل اختلافات خونین میان این 2 گروهک دهشت افکن (تروریستی) و افراطی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، پایگاه خبری رای نیوز امروز (جمعه) در گزارشی نوشت: در پی تلاش ریگی برای برقراری ارتباط جدید با برخی کشورهای حامی دهشت افکنی (تروریسم) در منطقه و استفاده از امکانات مالی آن ها برای توسعه شرارت در مناطق شرقی جمهوری اسلامی، گروهک جیش العدل در اقدامی واکنشی با انتشار خبری، خود را طرفدار ایجاد منطقه خودمختار در شرق ایران اعلام کرد.



بر پایه ی این گزارش، با انتشار این خبر به وسیله ی جیش العدل که حرکتی واهی و غیر متناسب با توان آن اما در چارچوب تضعیف جایگاه جیش النصر بود اختلافات ریگی و جیش العدل بالا گرفت و به درگیری مسلحانه میان این دو گروهک منجر شد. 

این گزارش می افزاید: به هلاکت رسیدن ریگی به وسیله ی جیش العدل اقدامی در مسیر متوقف نمودن بلند پروازی های ریگی و بی توجهی او به سهم خواهی سرکردگان جیش العدل بوده است. 

بر اساس گزارش پایگاه خبری رای نیوز « ریگی خواهر زاده خود را که او نیز دیروز (پنجشنبه) از سوی جیش العدل به هلاکت رسید مسوول برقراری ارتباط با عوامل وابسته به سرویس های جاسوسی کشورهای حامی تروریسم نموده بود».

سال گذشته (بهمن ماه 1392 خورشیدی ) و در جریان گروگان گرفته شدن 5 مرزبان ایرانی به وسیله ی جیش العدل برخی رسانه های وابسته به کشورهای حامی گروهک های تروریستی در منطقه تلاش کردند اقدام های دهشت افکنی (تروریستی) آنان را با رنگ و بوی مطالبات قومی و مذهبی توجیه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین