کد خبر: ۲۵۹۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶

دولت، با 20 درصد تخفیف، اینترنت پرسرعت به مردم ارائه می کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت در نظر دارد، اینترنت پرسرعت ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهد و به مردم 20 درصد تخفیف می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز جمعه در نشست با فعالان بخش فناوری اطلاعات در استانداری اصفهان افزود: همچنین دولت برای استفاده شرکت ها از اینترنت پرسرعت به شرکت های متقاضی، 35درصد تخفیف می دهد. 

وی با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات به عنوان یکی از شاخصه های توسعه کشور محسوب می شود از بخش خصوصی خواست با توجه به تسهیلات جدید و امکانات جدید فراهم شده، وارد عرصه شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی معتقدند که فناوری اطلاعات نقش بسیار مهم در توانمند سازی بخشهای دیگر و توسعه کشور دارد.

وی با بیان اینکه دولت در نظر دارد؛ اختیارات بیشتری به شرکت های شناسنامه دار بدهد ، افزود: دولت یازدهم به شرکتهایی که بدون دور زدن قانون بخواهند فعالیت خود را گسترده کنند، کمک خواهد کرد.

واعظی بیان کرد: وزارت ارتباطات متعهد است که بدون توجه به مسائل سیاسی و جناحی، کشور را به رتبه ای که شایسته آن است ارتقا دهد. 

وی افزود: معتقدیم، استان اصفهان در نیروی انسانی و فنی از ظرفیت بالایی برخوردار است و می تواند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در دست یابی به اهداف کمک کند.

در این جلسه همچنین استاندار اصفهان از وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات خواست پروژه های ملی در بخش های IT و ICT به این استان واگذار شود. 

رسول زرگرپور بااشاره به اینکه استان اصفهان راهرو علم و فناوری کشور است و بورس کالا نیز در آینده نزدیک در این استان راه انداری می شود، خواستار همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالان بخش فناوری اطلاعات در استان اصفهان شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، استاندار اصفهان همچنین خواستار متمرکز شدن گیت اینترنت کشور در اصفهان شد. 

زرگرپور با اشاره به مشکلات کمبود آب و آلودگی هوای استان اصفهان اظهار کرد: محور توسعه استان باید از صنعت و کشاورزی به خدمات تغییر کند لذا در این راستا تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان باید توسعه یابد. 

استاندار اصفهان، پیشرفت این استان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ویژه و امکانات جدیدی در این خصوص پیش بینی شود.

در این جلسه تعدادی از فعالان بخشICT وفناوری اطلاعات و شرکتهای فعال در این بخش نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه بیان نمودند و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز پاسخهای لازم را ارائه کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین