کد خبر: ۲۵۹۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
سخنگوی هیات رییسه به مجلس خبر داد:

افشای نقش یك«نماینده نزدیك به جبهه پایداری» در توزیع شبنامه علیه رییس جمهور

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از نقش یك نماینده نزدیك به جبهه پایداری در توزیع شب نامه توهین آمیز علیه رییس جمهور در صحن علنی مجلس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از نقش یك نماینده نزدیك به جبهه پایداری در توزیع شب‌نامه توهین آمیز علیه رییس جمهور در صحن علنی مجلس خبر داد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در ارتباط با آخرین نتایج بررسی توزیع شبنامه علیه رییس جمهور در مجلس گفت: این موضوع در آخرین جلسه هیات رییسه مجلس مطرح شد و اینگونه روشن شد كه آقای ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس به اعتماد آقای دهقان دیگر عضو هیات رییسه اجازه توزیع این شبنامه در صحن علنی مجلس را داده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: آنگونه كه مشخص شد ظاهرا آقای محمد دهقان منشی هیات رییسه مجلس به آقای صادقی اطمینان داده است كه مطالب این شبنامه از سامانه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری برداشته شده بوده و مشكلی برای توزیع آن وجود نداشته است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینكه بر اینكه آقای صادقی بر همین مبنا دستور توزیع شبنامه را داده است، تاكید كرد: البته شخص آقای صادقی اعلام كرده‌اند كه از نوع اطلاع‌رسانی در این مورد ناراحت بوده‌اند.

نعمتی یادآور شد: در نهایت اعضای هیات رییسه مجلس تصمیم گرفتند كه در موارد این چنینی برای توزیع هر برگه ای در صحن علنی مجلس با رییس جلسه هماهنگی لازم صورت بگیرد تا موارد این چنینی پیش نیاید.

گفتنی است افشای نقش محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه در مجلس در هدایت توزیع شبنامه علیه رییس جمهور در حالی صورت گرفته است كه او یكی از نمایندگان فعال در استیضاح وزیر علوم بوده و دقایقی پیش از اعلام رای عزل فرجی دانا انگشتان خود را به سمت پایین گرفت و با خوشحالی خبر عزل فرجی دانا را به نمایندگان هم طیف خود داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین