کد خبر: ۲۵۹۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

عضو مجلس خبرگان: بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است

این طرح به منظور کوچک شمردن بانوان نیست. بانوان انسان هایی متمدن و فاخر هستند که تمایل دارند با رعایت حدود شرعی و با آرامش و شادی زندگی کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترین راه به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است و همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.

به گزارش مهر، آیت الله محسن حیدری شامگاه گذشته در مراسم کلنگ زنی پارک بانوان و باغ موزه معین که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر در پارک شهروند اهواز برگزار شد، عنوان کرد: احداث این دو پروژه با حمایت ویژه شورای شهر اهواز و پیگیری مجدانه شهردار صورت گرفته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پروژه احداث باغ موزه ایران زمین یک پروژه فاخر برای استان محسوب می شود و پروژه پارک بانوان نیز در شرایط کنونی جامعه از ضرورت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به احداث یک موزه دفاع مقدس در کنار این مجموعه گفت: احداث این موزه در راستای خوزستان شناسی و جذب گردشگر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه بحث تفکیک جنسیتی در راستای تکریم بانوان است اظهار کرد: این طرح به منظور کوچک شمردن بانوان نیست. بانوان انسان هایی متمدن و فاخر هستند که تمایل دارند با رعایت حدود شرعی و با آرامش و شادی زندگی کنند.

وی با بیان اینکه تفکیک زنان و مردان در محل کار در سال های گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده بود گفت: در پیشرفته ترین دانشگاه های کشور آمریکا دانشجویان دختر و پسر را از یکدیگر تفکیک کرده اند و این مسئله منجر به رشد علمی در دانشگاه ها خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین