کد خبر: ۲۶۰۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

عارف درگذشت آیت‌الله جباری و دکتر کاتوزیان را تسلیت گفت

دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ضایعه درگذشت آیت‌الله جباری امام جمعه بهشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری و درگذشت دکتر امیرناصر کاتوزیان استاد برجسته حقوق را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش امید،در پیام تسلیت عارف به مناسبت درگذشت آیت الله جباری آمده است:

«مصیبت ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر آیت‌الله حاج سید صابر جباری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری  و امام جمعه شهرستان بهشهر موجب تأسف و تأثر شد.

آیت الله جباری در طول حیات پر برکت خود در ترویج معارف نورانی اسلام اهتمام ویژه‌ای داشت و در دوران هشت سال دفاع مقدس یار و همراه رزمندگان اسلام بود.
اینجانب این ضایعه را به عموم علاقمندان، شاگردان و خانواده محترم ایشان و نیز به نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری ، طلاب علوم دینی ، خصوصا مردم شریف، متدین و قدرشناس استان مازندران تسلیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی و جلیل القدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان معزز آن سفر کرده صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌ کنم.
همچنین دکتر عارف در پیام دیگری درگذشت دکتر امیرناصرکاتوزیان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«  خبر درگذشت دکتر امیر ناصر کاتوزیان اندیشمند فرزانه‌ای که دانش و دانش‌پژوهان علم حقوق  وامدار ایشان هستند موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

از خداوند  منان می‌خواهم که پاداش خیر و خدمت آن استاد فرزانه که خدمات علمی‌اش در سطح ملی و بین‌المللی زبانزد است را  با متنعم گرداندن او از رحمت گسترده اش عطا فرماید.
اینجانب فقدان این چهره برجسته علمی را که بی‌تردید برای جامعه علمی ایران ضایعه جبران‌ناپذیری است به ملت شریف ایران و دانشگاهیان و پژوهشگران بخصوص به خانواده و بستگان فقید سعید استاد کاتوزیان تسلیت عرض کرده و برای ایشان رضوان الهی را طلب می‌کنم.»
محمدرضا عارف
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین