کد خبر: ۲۶۰۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

واکنش خادم به ارسال نامه مخالفان وی به فیلا

امیررضا خادم نامزد ایران در انتخابات آتی هیات رییسه فدراسیون بین المللی کشتی ( فیلا) در واکنش به نامه برخی افراد علیه وی به فیلا گفت: متاسفانه این نامه ها ارسال شده ومی تواند تبعات منفی داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خادم عصر روزچهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه این نامه ها به فیلا و فدراسیون کشتی چند کشور دیگر که تعدادی از آنها رقبای ما هستند ارسال شده و می تواند تبعات منفی خاص خود را داشته باشد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد:بسیار ازاین اتفاق متاسفم و فکر می کنم این مساله اتفاق خوب و کار اخلاقی نیست.

خادم گفت: هدف از فعالیت های ورزشی، کسب غرور و افتخار ملی است و طبیعتا این اتفاق خیلی معنی و مفهوم ندارد.

نامزد ایران در انتخابات آتی هیات رییسه فدراسیون جهانی کشتی اضافه کرد: البته فدراسیون کشتی کشورمان متعاقب این نامه ها پاسخی را به اعضا و رییس فیلا و سایر فدراسیون های ملی ارسال و بر کذب بودن مطالب نامه های ارسالی تاکید کرده است.

وی تصریح کرد:در مجموع اتفاق خوبی نیفتاده زیرا ما رقبای جدی داریم که همه آنها به نوعی ارتباطات خاص و جدی با اعضای فیلا و کشورهای مختلف داشتند و دارند.

خادم افزود:ما زیاددرموضع قدرت نیستیم و وقوع چنین اتفاقاتی می تواند نامشخص بودن امکان انتخاب مان را بیشتر کند.

وی در خصوص افرادی که نامه های یاد شده را به فیلا و برخی فدراسیون های ملی فرستاده اند اظهار بی اطلاعی کرد.

انتخابات هیات رئیسه فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) روز یکشنبه آینده در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

در این نامه ها به موضوعاتی مانند مخالفت امیررضا خادم با نناد لالوویچ پس از عضویت در هیئت رئیسه فیلا، دوری چندین ساله وی از بدنه کشتی و همچنین رایزنی های صورت گرفته با برخی کشورها از جمله کشورهای آفریقایی برای نفوذ بیشتر در فیلا و عدم مقبولیت لالوویچ در ایران و حمایت از مارتینتی رئیس مخلوع فیلا اشاره شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین