کد خبر: ۲۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بیش از یک تن مواد مخدر در دو عملیات و درگیری با قاچاقچیان مسلح کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ˈحسین رحیمیˈ افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که تعدادی از قاچاقچیان با استفاده از خودرو های تیزرو در کار جا به جایی مواد مخدر در محورهای فرعی و کوهستانی زاهدان فعالیت دارند، ماموران بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند. 

وی ادامه داد: ماموران انتظامی زاهدان بامداد امروز پس از هفته ها اقدامات گسترده اطلاعاتی و تخصصی خودرو زانتیا متعلق به قاچاقچیان را در یکی از محور های فرعی خاش-زاهدان شناسایی کردند. 

سردار رحیمی تصریح کرد: ماموران در این عملیات، ضمن صدور دستور ایست به خودرو قاچاقچیان قصد متوقف کردن آن را داشتند که سرنشینان این خودرو بدون توجه به دستور پلیس با تیر اندازی به سمت ماموران از محل متواری شدند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه ماموران با سوداگران مرگ خبر داد و افزود: در این عملیات خودرو قاچاقچیان بر اثر اصابت گلوله به لاستیک ها متوقف شد و قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با بر جای گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند. 

رحیمی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان تعداد 60 بسته حاوی 605 کیلو گرم تریاک را کشف و ضبط کردند. 

وی با اشاره به اجرای یک عملیات هدفمند پلیسی دیگر توسط ماموران قرارگاه عملیاتی عمار و انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران در پی انجام اقدامات تخصصی طولانی مدت، در عملیاتی موفق دو دستگاه خودرو تویوتا و پژو 405 قاچاقچیان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت به خودرو ها دستور ایست دادند که رانندگان با بی توجهی به دستور ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده و درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات پس از یک ساعت درگیری، ماموران موفق به دستگیری دو قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو آنان شدند.

رحیمی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها 400 کیلو گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل خودروها جاسازی شده بود کشف کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین