کد خبر: ۲۶۰۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شوند

امیررضا خادم زمستان را زمان مشخص شدن مالکین جدید استقلال و پرسپولیس اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در حالی وزیر دادگستری اعلام کرده که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا ماه آینده به فروش می‌رسند که اسپانسرهای این دو تیم تا پایان فصل با آن‌ها قرارداد دارند.

امیررضا خادم، نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش در امر خصوصی سازی این دو باشگاه درباره این رابطه به ایسنا گفت: در جلسه‌ای که به سه وزیر و مسئولان این دو باشگاه درباره خصوصی‌سازی داشتیم، به جمع‌بندی نهایی رسیدیم که یک ماه تا یک ماه و نیم آینده حسابرسی‌های این دو باشگاه به پایان برسد و بعد از آن شورای قیمت‌گذاری درباره قیمت نهایی پرسپولیس و استقلال تصمیم بگیرد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم تا اواخر پاییز همه چیز مشخص می‌شود و دو باشگاه آماده فروش به بخش خصوصی خواهند شد. پس از آن نیز شرایط برای برگزاری مزایده مهیا می‌شود و به نظر من تا زمستان مالکین استقلال و پرسپولیس مشخص خواهند شد.

خادم در پاسخ به این سوال که وضعیت اسپانسرها چطور خواهد شد گفت: طبق توافقی که با سازمان خصوصی‌سازی داشته‌ایم و با توجه به اینکه قرارداد با اسپانسرها یک فصل است، اسپانسرهای استقلال و پرسپولیس تا پایان این فصل کارشان را ادامه می‌دهند. مگر اینکه خود این مالکین از اسپانسرها باشند یا اینکه اسپانسرها با مالکین جدید تفاهم‌نامه‌ها یا توافقاتی داشته باشند. در غیر این صورت ما به تمام کسانی که می‌خواهند باشگاه‌ها را خریداری کنند اعلام کرده‌ایم که اسپانسرها تا پایان فصل قرارداد دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین