کد خبر: ۲۶۰۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵

سخنگوی پرسپولیس: قرارداد پولادی با الشهانیه تخلف است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید:‌ پولادی هنوز هم بازیکن این باشگاه است و بدون داشتن رضایت نامه قرارداد بستن او با هر باشگاه دیگری تخلف مسلم محسوب می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مهدی خواجه وند در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد عقد قرارداد مهرداد پولادی با باشگاه الشهانیه قطر اظهار کرد: موضع باشگاه پرسپولیس همانند سابق است. موضعی که مکررا آن را اعلام کرده‌ایم و باز هم تکرار می‌کنیم که پولادی بازیکن باشگاه پرسپولیس است.

او ادامه داد:‌ تا این لحظه هیچ رضایت نامه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس برای مهرداد پولادی صادر نشده است و عقد قرارداد این بازیکن با تیمی به جز پرسپولیس بدون داشتن رضایتنامه قطعا غیرقانونی است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ما براساس قانون اقدامات لازم را در مورد این قضیه انجام خواهیم داد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چطور پولادی با این باشگاه قطری قرارداد بسته است اما اگر این اتفاق رخ داده باشد قطعا تخلف است و ما پیگیری‌های حقوقی را در این زمینه انجام خواهیم داد. باز هم تکرار می‌کنم پولادی رضایتنامه‌ای از باشگاه پرسپولیس برای بستن قرارداد با تیم های دیگر ندارد و هنوز هم بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس محسوب می‌شود.

خواجه وند در ادامه با بیان اینکه براساس اعلام نظر کادر فنی تیم پرسپولیس به دنبال جایگزین برای بازیکنان از دست رفته هستیم، خاطرنشان کرد: اگر جدایی پولادی از پرسپولیس قطعی شود به دنبال یک جایگزین مناسب بر اساس نظر کادر فنی خواهیم بود. ما بازیکنان جوان خوبی در ترکیب پرسپولیس داریم که می‌توانند کمک فراوانی را به ما کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در ادامه فصل با حضور این بازیکنان و کادر فنی شاهد یک پرسپولیس بهتر خواهیم بود. همان طور که اومانیای کاستاریکایی در ترکیب تیم جواب داد بازیکنان جایگزین دیگر نیز می‌توانند به خوبی عمل کنند.

به گزارش ایسنا، مهرداد پولادی با قراردادی یک ساله به ارزش 600 هزار دلار به تیم فوتبال الشهانیه قطر پیوست. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس می‌گوید پولادی هنوز با این باشگاه قرارداد دارد و براساس قانون فدراسیون فوتبال ایران نمی‌تواند برای پولادی ITC صادر کند. اما گویا قرار است ITC پولادی به صورت مستقل از سوی فیفا صادر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین