کد خبر: ۲۶۰۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

پاتک پلیس به سدمعبر نمایشگاه‌های اتومبیل + عکس

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران از برخورد با بیش از 160 نمایشگاه متخلف اتومبیل در اجرای طرح‌ برخورد با تخلفات خودروها در حریم پیاده‌روها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ سعید سپهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این طرح با بیان اینکه از حدود سه ماه پیش طرح برخورد با افراد و مشاغل متخلف که اقدام به اشغال حریم پیاده روها کرده بودند آغاز شده و همچنان ادامه دارد گفت: تا کنون این طرح در بخش‌های شمالی، شمال غرب و شمال شرق پایتخت اجرا شده است.

وی افزود: در آخرین اقدام، این طرح در محدوده میدان امامت اجرا شد که طی آن با بیش از 25 نمایشگاه متخلف برخورد شده و خودروهایی که در حاشیه خیابان متوقف شده بودند به پارکینگ انتقال داده شدند.


فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به انتقادات متعدد مردم از این اقدام صنوف متخلف، گفت: با همکاری شهرداری و اداره اماکن طرح مشترکی را در این خصوص آغاز کرده و هم اکنون نیز در حال اجرای آن هستیم.

سپهری با بیان اینکه پیش از این طی چندین مرحله به مالکان این صنوف نسبت به رفع سدمعبر هشدار داده شده بود، گفت: از یک ماه قبل نیز در این مناطق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده و بروشورهایی نیز میان صنوف توزیع شده بود تا نسبت به رفع سدمعبر در خیابان‌ها و پیاده‌روها اقدام کنند؛ اما متاسفانه تعدادی از آنها بدون توجه به تذکرات پلیس همچنان اقدام به مسدود کردن پیاده رو و و پارک کردن خودروها در حریم خیابان و پیاده رو شده بودند.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از بی توجهی برخی از صنوف به هشدارها، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی،‌ شهرداری و کلانتری محل به وسیله جرثقیل این خودروها را به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به روندی که صاحبان صنوف برای تحویل خودروهایشان باید انجام دهند به ایسنا گفت: این خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند .


سپهری با بیان اینکه این اقدام پلیس موجب رضایت شهروندان شده است گفت: هم اکنون در خیابان‌های شهید بهشتی و مطهری این طرح اجرایی شده و دیگر سدمعبری از سوی نمایشگاه‌داران اتومبیل در این مناطق به چشم نمی‌خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین