کد خبر: ۲۶۰۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

وزیر ارتباطات: بهبود وضع معیشتی مردم از مسایل اساسی دولت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از اولویت های اساسی دولت بهبود وضع معیشتی مردم است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ˈمحمود واعظیˈ روز جمعه در جمع نمازگزاران در محل مسجدجامع جوین واقع در غرب خراسان رضوی افزود: امروز ملت و دولت ایران از تصویر روشنی در جهان برخوردارند.

وی گفت: دولت سعی کرده تا اقتصاد کشور از رکود خارج شود و در راستای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی گام بردارد که حرکت دولت تحول خوبی را در اقتصاد کشور فراهم می کند.

واعظی درباره اجرای طرح تحول نظام سلامت نیز گفت: دولت تصمیم گرفت تا زمان به ثمر نشستن تحول اقتصادی، طرح سلامت را اجرا کند.

وی درباره عملکرد دولت در زمینه سیاست خارجی اظهار داشت: بیداری اسلامی میراث گرانبهای امام راحل (ره) برای مسلمانان جهان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: امروز همه مسلمانان در پی مردم سالاری دینی هستند لذا مردم سالاری ایران الگویی برای مردم کشورهای اسلامی شده است.

وی ادامه داد: امروز اگر فلسطین روی پای خود می ایستد و در مذاکرات قوی ظاهر می شود به پشتوانه ملت ایران است.

واعظی در ادامه پیرامون مطالبات مردم شهرستان جوین هم گفت: به عنوان نماینده دولت پیگیر مطالبات و خواسته های حق شما هستیم.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جوین شهرستانی با فرهنگ کهن و تاریخی است که مشاهیر زیادی دارد.

ˈرمضانعلی سبحانی فرˈ افزود: عملیات اجرایی فولاد جوین توسعه یابد که تا سال آینده با احیا آن مواجه شویم.

وی احداث راه آهن اسفراین - حکم آباد، آسفالت جاده سلطان آباد - حکم آباد، کمک به حل مشکل کارخانه اسید سیتریک، کمک جدی دولت به حل مشکل خشکسالی و ارتقاء حکم آباد را از خواسته های مردم این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار جوین نیز توجه به بخش کشاورزی، جایگزینی نظام مکانیزه به جای نظام بهره برداری سنتی در دامداری و کشاورزی، گسترش سامانه آبیاری تحت فشار و طرحهای آبخیزداری را از دیگر خواسته های مردم این شهرستان دانست.

ˈابراهیم جدی کارˈ همچنین ایجاد بازار عرضه محصولات کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین اعتبار برای راه های مواصلاتی شهرستان و تامین اعتبار برای اجرای خط 25 اینچ گاز سبزوار به حکم آباد، توسعه بیمارستان قمر بنی هاشم جوین از 32 به 64 تخت، تخصیص اعتبار برای توسعه دانشکده پرستاری و مامایی جوین را از دیگر انتظارات مردم این خطه برشمرد.

ˈنقابˈ مرکز شهرستان 54 هزار نفری جوین در 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین