کد خبر: ۲۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

رییس جمهوری: دولت موظف به حل مشکلات استان خراسان رضوی است

رییس جمهوری با بیان این که مشهد مقدس قبله گاه همه عاشقان خاندان رسالت است، گفت: دولت موظف است برای حل مشکلات شهر مشهد و استان خراسان رضوی تلاش کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» عصر امروز (شنبه) در هشتمین سفر استانی خود وارد شهر مقدس مشهد شد.

وی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خداوند بزرگ را شاکرم که در شب میلاد باسعادت مولایمان، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، این توفیق را به ما داد تا به آستان مقدسش شرف یاب شویم و از نزدیک بتوانیم در کنار مضجع شریفش عرض سلام داشته باشیم.

رییس دولت تدبیر و امید ادامه داد: همچنین برای ما موجب افتخار است که امروز و دو روز آینده در خدمت مردم عزیز استان خراسان رضوی باشیم و خواسته های آنها را از نزدیک بشنویم.

روحانی خاطرنشان کرد: میلیون ها ایرانی به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف می شوند و نیاز به خدمات دارند، اگر چه مردم شریف مشهد بسیار مهمان نواز هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولت موظف است برای حل مشکلات شهر مشهد و استان خراسان رضوی تلاش کند و در دیدار با مردم، علما، نخبگان و شورای اداری استان مباحث مورد نیاز را مطرح می کنیم و ان شاء الله خدماتی را که دولت می تواند در سه سال آینده برای استان خراسان رضوی انجام دهد به مردم وعده می دهیم و به حول الهی به آن عمل خواهیم کرد.

رییس قوه مجریه تصریح کرد: دولت تا جایی که امکان دارد در خدمت مردم شریف، ادب پرور، عالم پرور و خطه رهبر پرور خراسان رضوی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، روحانی تا دقایقی دیگر با حضور در صحن جامع رضوی، با مردم استان خراسان رضوی، مجاوران و زائران آستان مقدس امام هشتم سخن خواهد گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین