کد خبر: ۲۶۰۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
برای سرمایه گذاری بخش خصوصی

نعمت زاده : موانع قانونی رفع می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : موانع قانونی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه تولید ملی رفع می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، محمد رضا نعمت زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از شرکت ˈایران شرقˈ نیشابور طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این راستا دستورالعمل 18 ماده ای از سوی این وزارتخانه برای رفع موانع و تسهیل قوانین، اواخر ماه گذشته به دستگاههای مربوطه ابلاغ شده است.

وی گفت: این دستورالعمل در ادامه لایحه 30 ماده ای خروج از رکود که به مجلس شورای اسلامی ارسال شده می باشد.

وی اظهار کرد : دولت در اجرای اصل 44 قانون اساسی تمام همت خود را بکار بسته تا برای راه اندازی کارخانه ها به بخش خصوصی کمک کند.

نعمت زاده از مردم خواست به جای استفاده از کالاهای خارجی از تولیدات ملی حمایت کرده و بخش اعظم خرید خود را به کالاهای داخلی اختصاص دهند.

وی افزود: خرید کالای خارجی به ایجاد اشتغال در کشور دیگر کمک می کند در حالی که می توان این اشتغال را برای جوانان جویای کار داخل کشور ایجاد نمود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت برنامه هایی دارد که به هر شکل ممکن از کارآفرینان حمایت کند تا تولید ملی گسترش یابد.

وی افزود: دولت برای توسعه اشتغال، صادرات، خروج از رکود و کاهش تورم نیازمند حمایت مردم از تولیدات داخلی است لذا از هر سرمایه گذاری صنعتی که موجب ایجاد ارزش افزوده، توسعه صادرات و بهبود کیفیت کالا شود، حمایت می کند زیرا خروج از مشکلات کنونی اقتصادی جز با گسترش تولید ملی امکان پذیر نمی باشد.

مدیرعامل شرکت ایران شرق نیشابور نیز تولیدات این کارخانه را سالانه 100 هزار دستگاه انواع بخاری های گازسوز، 20 هزار دستگاه آبگرمکن دیواری گازی، سه هزار دستگاه انواع ماشین لباسشویی و اجاق گاز و 15 هزار دستگاه یخچال فریزر خانگی عنوان کرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین