کد خبر: ۲۶۰۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹

سیدمحمد حسینی، جانشین قطعی ضرغامی؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «خبرنگار بهارنیوز از یک منبع مطلع کسب اطلاع نمود که سیدمحمدحسینی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی) جانشین عزت‌اله ضرغامی خواهد شد.

بنابراین گزارش، حسینی طی چند هفته اخیر به طور مرتب در صدا و سیما حاضر شده است و تا آبان ماه در سمت مدیرعاملی صداوسیما فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد. گفتنی اینکه در بین اسامی کاندیداهای این مسوولیت به جز حسینی، نام‌های دیگری چون رحمانی‌ فضلی (وزیر کشور کنونی) و سرافراز (از مدیران با سابقه صدا و سیما) نیز دیده می‌شدند؛ اما بنا به اطلاعات موثق، «حسینی» به احتمال فراوان مدیرعامل قطعی صدا و سیما خواهد بود. در این راستا خبرنگار ما کسب اطلاع نمود که «شاه‌آبادی» و «پورمحمدی» جزو نفرات اصلی مدیران حسینی در مدیریت آینده صدا و سیما محسوب می‌شوند.

سید محمد حسینی (زاده ۱۳۴۰ در شهر رفسنجان) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوم محمود احمدی نژاد است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته معارف اسلامی و تبلیغی است و دکترای خود را در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی اخذ کرده است. حسینی در دولت نهم قائم مقام وزیر علوم و رئیس دانشگاه پیام نور بوده است و سوابقی چون نمایندگی مجلس و فعالیت‌های مدیریتی در صداوسیما را در کارنامه خود دارد. سید محمد حسینی در سال ۱۳۸۸ و توسط محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی و در روز ۱۲ شهریور همان سال با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین