کد خبر: ۲۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
استقبال از سفرهای استانی دولت تدبیر

داریوش قنبری: سفرهای استانی دولت قبل احساسی بود نه کارگشا

قنبری گفت: در دولت قبلی در یک سفر حدود 500-600 طرح تصویب می شد ولی عملا فراموش می شد اما از این دولت انتظار می رود که مطالبات و طرح ها و خواست مردمی را مدیریت و کارشناسی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: داریوش قنبری، گفت: دولت باید بتواند طرح‌ها و مطالبات را کارشناسی کند.

داریوش قنبری، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «آفتاب»، درباره سفرهای استانی رئیس جمهوری گفت: این سفرها را از دو جنبه می توان بررسی کرد. اول اینکه درطول سفرها رئیس جمهور و دولت می تواند به مسائل و مشکلات مردم شناخت دقیقی پیدا کند. برای حل معضلات نیاز به شناخت صورت مسئله وجود دارد. مردم از رئیس جمهور انتظار دارند که از نزدیک به امور استان ها سرکشی کند تا بتواند با مشکلات زیربنایی استان ها آشنا شوند.

قنبری در ادامه به وجه دوم این سفرها اشاره کرد که به نظر او چندان خوشایند نیستند. او تصریح می کند : دولت نباید نقاط ضعفی که در سفرهای دولت قبلی وجود داشت را تکرار کند. در دولت قبلی شناختی از مسائل استان ها صورت نمی گرفت. بازدیدها از شهر خیلی احساسی بود و متاسفانه چندان مشکلی را حل نمی کرد. برای همین باید در این دوره سفرهای استانی متفاوت از سفرهای قبلی باشد.
 
این نماینده مجلس افزود : البته مسائل حاشیه ای زیادی در این سفرها اتفاق می افتد. اینکه مردم ساعت ها در خیابان های شهرها می ایستند و به دنبال ماشین رئیس جمهور می دوند، واقعا صورت خوبی ندارد. بهتر این است که رئیس جمهوری جایی را تعیین کند تا مردم در هر شهر در همان محل تجمع  پیدا کنند. مسئله بعدی این است که دولت باید بتواند برای این مطالبات مردمی کار کارشناسی انجام دهد و مثل دولت قبلی رفتار نکند.

قنبری گفت: در دولت قبلی در یک سفر حدود 500-600 طرح تصویب می شد ولی عملا فراموش می شد اما از این دولت انتظار می رود که مطالبات و طرح ها و خواست مردمی را مدیریت و کارشناسی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین