کد خبر: ۲۶۰۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

آخرین اخبار از ابوبکرالبغدادی سرکرده داعش

منابع عراقی از زخمی شدن سرکرده داعش در حملات اخیر نیروی هوایی این کشور و درمان وی در منطقه‌ای در مناطق مرزی عراق-سوریه خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منابع عراقی از زخمی شدن سرکرده داعش در حملات اخیر نیروی هوایی این کشور و درمان وی در منطقه‌ای در مناطق مرزی عراق-سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه النهرین، منابع آگاه اعلام کردند: ابوبکر البغدادی سرکرده داعش بر اثر حملات نیروی هوایی عراق به مخفیگاهش در منطقه بین تلعفر و سنجار در نزدیکی مرز سوریه به شدت از ناحیه سینه زخمی شده است.

به گفته این منابع این دومین بار است که ظرف دوماه گذشته  البغدادی مورد حمله قرار می گیرد و در حمله اخیر معاون وی کشته شده است.

این منابع بیان کردند: البغدادی در حال حاضر در منطقه‌ای در داخل سوریه و نزدیکی مرز با عراق درمان می شود.حملات هوایی و عملیات نظامی منجر به فرار 33 سرکرده داعش به سوریه شده است.

به گزارش تسنیم، از سوی دیگر فالح العیساوی معاون رئیس شورای استان الانبار گفت: نیروهای امنیتی و عشایری عرصه را بر تروریست های داشع در مناطق تحت اشغال آنها به  ویژه در شرق و غرب الرمادی تنگ تر کرده اند.در عملیات اخیر در الانبار 38 تروریست به هلاکت رسیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین