کد خبر: ۲۶۰۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

طنز/ نظرسنجی اینترنتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پوریا عالمی در شرق نوشت: آخرین نظرسنجی از جوانان ایرانی منتشر شد.


69/3درصد از فیلترشکن استفاده می‌کنند. باقی هم به نظر ما اصلا از اینترنت استفاده نمی‌کنند، امکان ندارد کسی بیاید توی اینترنتی و به در بسته نخورد و فیلتر نشکند.

12/3 برای دانلود به اینترنت می‌آیند. پس می‌فهمیم نزدیک به 90درصد ایرانی‌ها، برای آپلودکردن به اینترنت می‌آیند که ما در این زمینه دخالت نمی‌کنیم.

39درصد برای فرار از تنهایی به اینترنت می‌آیند. به همین دلیل 61درصد دیگر وقتی با هجوم این 39درصد تنها مواجه می‌شوند، از آن طرف د می‌روند، در نتیجه کسانی که پای اینترنت می‌مانند همان اقلیت تنهایان در جامعه هستند که اکثریت اینترنت را تشکیل می‌دهند.

22/3 برای تبادل تجربه به اینترنت می‌آیند. منتها چون تجربه‌ای برای تبادل ندارند، مجبور می‌شوند فیلترشکن را باز کنند و بروند سایت‌هایی که تجربه‌شان را بیشتر می‌کند.

پنج‌درصد برای استفاده از سایت‌های غیراخلاقی وارد اینترنت می‌شوند. که ما متوجه نمی‌شویم واقعا چرا برای پنج‌درصد، اینترنت را کوفت 95درصد می‌کنند و همه‌چیز را فیلتر می‌کنند؟ واقعا‌ها.

19/1 برای استفاده از چت آنلاین می‌شوند که ما تکذیب می‌کنیم، ما هر کی را تا حالا دیدیم یا گفته
asl plz یا پوک‌مان کرده که جفتش برای این بوده که سر صحبت را باز کند.

82/6 مخالف انتخاب همسر از طریق اینترنت هستند که به نظر ما منطقی است. چون با این سرعت اینترنت و این همه فیلتر، آدم همسر دلخواهش را نمی‌تواند یک‌نظر درست و حسابی ببیند و هی قطع و وصل می‌شود.

55/6 معتقد به مهریه هستند. اما صددرصد معتقدند که مهریه را کی داده، کی گرفته که اگر این درست است پس آن درست نیست، پس هر دو.

86/4 ایمان دارند پیداکردن شغل، نیاز به سفارش و توصیه دارد که معلوم می‌شود باورشان قوی است.

58/3 درصد اعتقاد دارند مسوولیت برنامه‌ریزی برای اوقات‌فراغت باید به عهده دولت باشد که آدم خجالت می‌کشد توی این 58درصد باشد. یعنی چی؟ جوان مملکت می‌خواهد برود پیک‌نیک و خوشگذرانی، دولت باید دستش را بگیرد ببرد؟ زشت است عزیزم. کم‌کم یاد بگیرید روی پای خودتان بایستید.

13/3درصد از ماهواره استفاده می‌کنند که اگر فقط از محله ما آمار می‌گرفتند 40درصد به آمارشان اضافه می‌شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین