کد خبر: ۲۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

دلایل جریمه رحمتی چه بود؟

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به موضع اخیر باشگاه پیکان واکنش نشان داد و گفت: منظور دروازه‌بان سابق استقلال از آن حرف‌ها چه می‌توانست باشد؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه پیکان روز شنبه در بیانیه‌ای که روی سایت این باشگاه قرارداد نسبت به حکم کمیته اخلاق در قبال سیدمهدی رحمتی معترض شد و عنوان کرد دلیلی برای حکم علیه این دروازه‌بان وجود ندارد.

به گزارش مهر، علی اکبر محمد زاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در واکنش به این بیانیه گفت: ابتدا اجازه بدهید یک موضوع را روشن کنم. روز چهارشنبه که این حکم از سوی سایت فدراسیون فوتبال رسانه ای شد، عده ای از خبرنگاران و اصحاب رسانه در تماس تلفنی با بنده به این حکم معترض شدند و مدعی بودند ما ملاحظه رحمتی و پیشینه ملی اش را کرده ایم که محرومیتی متوجه این دروازه بان نشده است.

وی افزود: حالا با دیدن این بیانیه باشگاه پیکان واقعا متاثر شدم. اما دوستان ما در این باشگاه باید بدانند تمام احکام ما بدون حب و بغض صادر می‌شود.

علی اکبرمحمدزاده در ادامه در مورد رفت و آمد معاون حقوقی باشگاه  استقلال به این کمیته توضیح داد: باشگاه پیکان به این موضوع معترض شده است. اما وقتی بزرگی که معاون حقوقی باشگاه است برای تسلیم شکایت این باشگاه به نزد ما می آید ما باید او را راه ندهیم؟ ایشان در چند مرحله به کمیته ما سر زدند که دو شکایت جداگانه را تسلیم کردند. شکایت قلعه نویی و شکایت باشگاه استقلال نسبت به این موضوع.

رئیس کمیته اخلاق با بیان اینکه وظیفه ما نیست تا در مورد احکام مان همه چیز را تشریح کنیم، توضیح داد: افراد وقتی مصاحبه ای را انجام می دهند کلمات و مطالب آنها یک منطق دارد و یک مفهوم. وقتی مهدی رحمتی در مصاحبه با تلویزیون و رسانه ها می گوید مسائلی است که اگر هواداران بفهمند دود از سرشان بلند می شود دقیقا منظورش چیست؟ آیا غیر از این است که در باشگاه استقلال سوءجریانی وجود داشته است؟

وی ادامه داد: شاید منظور رحمتی، شخص قلعه نویی نباشد اما لازم به یادآوری است که باشگاه استقلال هم به صورت جداگانه شکایتی را از این بازیکن داشت و در مراحل دادرسی این شکایت هم لحاظ شده است.

محمدزاده در پایان گفت: در اینجا کلی گویی معنایی ندارد. ایشان حرفی را زده است که آن حرف ها در مورد یکسری افراد خاص بوده است. این صحبت ها ضمیر مرجع خود را در افکار عمومی پیدا می‌کند از این رو نمی‌شود آن را کلی گویی قلمداد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین