کد خبر: ۲۶۰۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
والیبال قهرمانی مردان جهان؛

یک دقیقه سکوت به یاد معدنی در دیدار با آرژانتین

در صورت موافقت کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، دیدار دو تیم ایران و آرژانتین در روز پنج شنبه 20 شهریورماه با یک دقیقه سکوت برای زنده یاد حسین معدنی آغاز خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در صورت موافقت کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، دیدار دو تیم ایران و آرژانتین در روز پنج شنبه 20 شهریورماه با یک دقیقه سکوت برای زنده یاد حسین معدنی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران پنج شنبه در دومین بازی مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان از ساعت 16:40 دقیقه به وقت بیدگوشچ و 19:10 دقیقه به وقت تهران در بازی حساسی مقابل آرژانتین قرار می گیرد.

مسئولان تیم ملی والیبال ایران درخواستی به کمیته کنترل این مسابقات داده اند مبنی بر اینکه همزمان با چهلمین روز درگذشت حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال، دیدار دو تیم ایران و آرژانتین با یک دقیقه سکوت آغاز شود.

با این حساب و در صورت موافقت کمیته کنترل بازی به جای 16:40 ، 16:41 دقیقه به وقت بیدگوشچ و 19:11 دقیقه به وقت تهران شروع می شود.

تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه در نخستین دیدار خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان به مصاف استرالیا می رود.

نشست خبری سرمربیان و کاپیتان تیم های حاضر در دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان ظهر امروز (سه شنبه) برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته اجرایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، نشست های خبری سرمربیان و کاپتتان ها بعد از جلسه تکنیکال میتینگ آغاز می شود.

سرمربیان و کاپیتان تیم های آرژانتین و فرانسه از ساعت 12:45 دقیقه به وقت بید گوشچ ،15:45 دقیقه به وقت تهران در نشست خبری شرکت می کنند. بعد هم درساعت 13:45 به وقت بید گوشچ و 16:45 به وقت تهران نوبت سرمربیان و کاپیتان های ایران و استرالیاست.

رنگ پیراهن تیم ملی والیبال در چهار مسابقه دور دوم قهرمانی جهان مشخص شد.

تیم ملی والیبال ایران فردا (چهارشنبه) در اولین مسابقه دور دوم خود که برابر استرالیا برگزار می شود، با پیراهن سفید به زمین می رود.

این تیم در دو مسابقه مقابل آرژانتین و لهستان قرمز می پوشد و بالاخره در آخرین بازی دور دوم با پیراهن سرمه ای به مصاف صربستان خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین