کد خبر: ۲۶۰۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

جست وجو در دل کویر برای یافتن گردشگران

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل گفت: عملیات دقیق جستجو در شعاع 60 کیلومتری محل ناپدید شدن دو گردشگر در کویر آران و بیدگل انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: 'محمد رمضانی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه تاکنون هیچ نشانه ای از دو گردشگر گم شده در منطقه یافت نشده و عملیات جستجو همچنان از طریق اکیپ های امداد و نجات، بالگرد، راهنمایان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه احتمال ورود گم شدگان به محدوده کویری استان قم وجود دارد، گفت: اکیپ های امدادی استان های مجاور نیز درحال حاضر برای یافتن این دو گردشگر فعال هستند.

یکی از راهنمایان محلی منطقه کویری مرنجاب و عضو تیم محلی جستجوی گم شدگان نیز گفت: با کمک راهنمایان محلی و کویر نوردان، عملیات جستجوی پیاده، طبق دسته بندی جغرافیایی از فردا (چهارشنبه) در منطقه دریاچه نمک آران و بیدگل و کویر ادامه خواهد یافت.

'حسین میرزاجانی' تصریح کرد: در این عملیات، اعضای پیاده تیم جستجو، براساس منطقه بندی جغرافیایی و در قالب گروه های چندگانه به جستجوی نقطه به نقطه می پردازند.

چهار گردشگر چهارشنبه هفته گذشته با یک دستگاه سواری پرادو در کویر مرنجاب دچار حادثه شدند و ساعت دو بامداد روز جمعه آنان برای یافتن راه و درخواست کمک به دو تیم تقسیم و از مسیرهای مختلف اقدام به حرکت کردند.

دو نفر از این اکیپ چهار نفره روز یکشنبه هفته جاری توسط کارکنان معدن نمک نجات یافتند، اما از دو نفر دیگر هنوز هیچ اثری یافت نشده است.

تلاش برای یافتن دو فرد گم شده از دو روز گذشته توسط تیم های امداد و نجات در منطقه همچنان ادامه دارد.

منطقه گردشگری کویر مرنجاب در آران و بیدگل در شمال استان اصفهان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین