کد خبر: ۲۶۰۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

رها سازی فاضلاب در خیابانهای غرب تهران/ بوی مشمئز کننده فاضلاب مردم را آزار می دهد

فرد و یا افرادی که بامداد روز چهارشنبه اقدام به تخلیه چاه فاضلاب و رهاسازی آن در محدوده خیابان های شادمان و ستارخان در غرب تهران کرده بودند، با این کار محله ای را به ˈگندˈ کشیدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بوی مشمئز کننده فاضلاب و آلودگی ناشی از آن مردم منطقه و عابران را آزرده و آنان نسبت به عدم رعایت حقوق شهروندان از سوی خاطیان گلایه کردند.

اپراتور مرکز تلفن های امدادی شهرداری تهران با دریافت شکایت از شهروندان، از این اتفاق ابراز تاسف کرد و گفت: مسوولان امر فرد و یا افراد خاطی را سریعا شناسایی و برای مجازات به نهادهای ذیربط معرفی می کنند.

یکی از شهروندان نیز گفت: فاضلاب در مناطقی از خیابان شادمان به داخل باغچه کنار گذر خیابان نیز تخلیه شده که با توجه به اسیدی بودن آن، قطعا درختان را خشک می کند.

رئوفی گفت: با توجه به شواهد و قرائن می توان حدس زد این اقدام بامداد چهارشنبه و توسط حداقل دو کامیون و در دو نوبت انجام شده است.

این شهروند گفت: در منطقه مغازه های متعدد و نیز یک مرکز فرهنگی شرکت مخابرات قرار دارد که اغلب دوربین های کنترلی دارند و به راحتی می شود فرد و یا افراد متخلف و خودروی آنها را شناسایی کرد.

به گزارش ایرنا، یک شهروند دیگر نیز گفت: احتمالا تخلیه چاه با 'لجن کش' صورت گرفته تا به جای تخلیه چاه به تانکر ماشین و پرداخت کردن هزینه بابت حمل آن به خارج از شهر، فاضلاب و لجن داخل چاه را در خیابان رها کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین