کد خبر: ۲۶۰۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

گرانترین باشگاه های فوتبال اعلام شد

گرانترین باشگاه های فوتبال اروپا در نقل و انتقالات تابستان امسال اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد گرانترین باشگاه در تابستان امسال است که هزینه زیادی را صرف خرید بازیکنان خود کرده است.

منچستریونایتد 196 میلیون یورو برای خرید آنخل دی ماریا، لوک شاو، آندرهررا، مارکوس روخو، دالی بلیند و رادامل فالکائو در تابستان امسال هزینه کرد.

رئال مادرید درسال 2009 ، 265 میلیون یورو برای امضای قرارداد با بازیکنان جدید از جمله کریستیانو رونالدو و کاکا هزینه کرده بود.

تابستان امسال، رئال مادرید با 113 میلیون یورو ، اتلتیکو مادرید با 77 میلیون یورو، بارسلونا با 79 میلیون یورو، چلسی با 94 میلیون یورو، لیورپول با 92 میلیون یورو و منچسترسیتی با 62 میلیون یورو همگی رکورددار خرید بازیکنان گران قیمت بودند.

بارسلونا بعد از منچستریونایند، دومین باشگاهی است که به خرید بازیکنان گران قیمت اقدام کرده است . این باشگاه 157 میلیون یورو برای خرید لوئیس سوآرز و دیگر بازیکنان پرداخت کرد. باشگاه های لیورپول 149 میلیون و رئال مادرید 120 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان خود کرده اند.

ساوت همپتون بیش از هر باشگاه دیگری در اروپا از فروش بازیکنان درآمد داشته است. این باشگاه با فروش شاو، کالوم چمبرز، آدام لالانا، دژان لورن و ریکی لمبرت مجموعا 120 میلیون یورو درآمد کسب کرده است که 7 میلیون یورو بیشتر از مبلغی است که رئال مادرید از فروش بازیکنان خود از جمله دی ماریا و ژابی آلونسو به دست آورده است.

سوآرز با 81 میلیون یورو گرانترین بازیکنی بود که تابستان امسال خریداری شد. پس از آن رودریگز با 80 میلیون و دی ماریا با 75 میلیون یورو، دومین و سومین بازیکن گران قیمت هستند.

در حالی که رئال مادرید و بارسلونا گرانترین قراردادها را به امضا رساندند، 20 باشگاه لیگ برتر بیش از یک میلیارد یورو در تابستان امسال برای نقل و انتقال هزینه کرده اند. این رقم بیش از دو برابر رقمی است که لیگ اسپانیا با (500 میلیون یورو) پرداخت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین