کد خبر: ۲۶۱۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

اعتراف مرد 35ساله به قتل پدر74ساله:او خشن بود و سالها اذیتم می کرد و کتکم می زد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح روز دوازدهم شهريورماه امسال مرد تبعه افغانستان هراسان خود را به ماموران پليس شاهرود رساند و اظهار داشت: امروز در حال حفر چاه بودم كه با يك شلوار پارچه‌يي خونين در عمق چاه روبه‌رو شدم و در اطراف دهانه چاه نيز لكه‌هاي خون وجود دارد.

به گزارش اعتماد، در ادامه تيمي از ماموران همراه بازپرس جنايي به محل چاه رفته و به بررسي داخل آن پرداختند. پس از جست‌وجوهاي بسيار جسد مرد سالمندي از عمق 128 متري چاه كشف شد. بررسي‌ها نشان داد جسد متعلق به پيرمرد 74 ساله‌يي است كه در روستا دامداري مي‌كرده و عامل جنايت پس از قتل پيرمرد با ضربه‌هاي سنگين جسدش را به داخل چاه انداخته است.

كارآگاهان در ادامه به تحقيق از پسر مقتول پرداختند كه محمد 35 ساله در اظهاراتش گفت: شب حادثه همراه پدرم به محل نگهداري گوسفندان رفتيم كه در يك لحظه متوجه غيبت او شدم. به تصور اينكه به خانه رفته است به خانه آمدم اما هيچ اثري از او نبود. اين ادعاها در حالي مطرح شد كه بررسي چاه نشان داد درپوش فلزي چاه در زمان حادثه بسته بوده و احتمال سقوط پيرمرد بر اثر حادثه منتفي شد.

اين موضوع نشان مي‌داد، مقتول در بيرون چاه به قتل رسيده است. همچنين در بررسي خانه مقتول آثار خون در راه پله كشف شد كه پس از آزمايش مشخص شد لكه‌هاي خون متعلق به مقتول است. كارآگاهان كه به اظهارات محمد مشكوك شده بودند به تحقيق از او پرداختند كه متهم سرانجام لب به اعتراف گشود و جزييات قتل پدرش را فاش كرد.

مرد 35 ساله درباره انگيزه‌اش از اين جنايت گفت: پدرم مرد خشني بود و سال‌ها قبل مرا مورد آزار و اذيت و كتك‌كاري قرار مي‌داد. رفتارهايش باعث شده بود كه از او كينه‌يي به دل داشته باشم. شب حادثه دوباره با هم درگير شديم كه در يك لحظه كنترلم را از دست دادم و با ضربات چوب او را به قتل رساندم. بعد هم جسد را به كنار چاه برده و به داخل آن پرت كردم.

سرهنگ داوود رسولي‌فر، رييس پليس آگاهي استان سمنان در اين رابطه گفت: با بررسي محل جنايت آلت قتاله كشف و متهم با قرار قانوني روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین