کد خبر: ۲۶۱۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

فینالیست‌های روز نخست مسابقه‌های جهانی فرنگی/ سامان طهماسبی در یک قدمی مدال طلا

فینالیست‌های روز نخست مسابقه‌های جهانی کشتی فرنگی مشخص شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، کشتی‌گیران وزن‌های 75 و 85 کیلوگرم به روی تشک رفتند که هادی علیزاده پورنیا در وزن 75 کیلوگرم و مجتبی کریم‌فر در 85 از کسب مدال بازماندند.

اما در وزن 75 کیلوگرم نونن زوگاج از کرواسی در نیمه نهایی مقابل شیمیزو از ژاپن پیروز شد و به فینال رسید. حریف او در این مرحله آرسن جلفالکیان از ارمنستان است که موفق شد داتوناشویلی از گرجستان را شکست دهد.

همچنین در وزن 85 کیلوگرم سامان طهماسبی کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی جمهوری آذربایجان برای دومین سال متوالی فینالیست مسابقه‌های جهانی شد. طهماسبی در نیمه نهایی بلنویک از اوکراین را شکست داد. همچنین ملونین نومونوی از فرانسه با پیروزی مقابل ویکتور لوریچ از مجارستان، حریف طهماسبی در مسابقه پایانی شد.

اما نکته مهم این مسابقه‌ها در روز نخست این بود که نمایندگان ایران و روسیه در هر دو وزن از دور رقابت‌ها حذف شدند. در حال حاضر آذربایجان با یک فینالیست و یک شانس مدال برنز فاصله‌اش را در همین روز نخست با رقبا زیاد کرده است.

علیزاده که شانس رسیدن به مدال برنز وزن 75 کیلوگرم را داشت، پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیر ازبکستان، به زوگاج از کرواسی باخت و در شانس مجدد هم مغلوب حریف فنلاندی شد تا نمایش ضعیفی داشته باشد.

مجتبی کریم فر نیز در 85 کیلوگرم بعد از پیروزی مقابل شاهینیان از ارمنستان مقابل آساکولوف از ازبکستان باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین