کد خبر: ۲۶۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

دفاع قائم مقام وزیر صنعت از اصلاح قیمت نان: سالانه 11 هزار میلیارد تومان یارانه نان می دهیم

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دولت سالانه 11 هزار میلیارد تومان یارانه نان پرداخت می‌کند، گفت: ناراضی بودن تولیدکننده و مصرف‌کننده به دلیل عدم اصلاح قیمت نان است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجتبی خسروتاج در اولین اجلاس ششمین دوره نمایندگان اتاق اصناف ایران گفت: دولت سالانه 11 هزار میلیارد تومان یارانه نان دریافت می کند، اما به دلیل عدم اصلاح قیمت این کالا مصرف‌کننده و تولیدکننده از وضعیت آن ناراضی هستند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دلیل عدم رضایت مصرف کننده و تولیدکننده این است که تولیدکننده نمی تواند نان را به قیمت مناسب به فروش برساند و به همین دلیل از کیفیت آن می کاهد.

او گفت: دولت الیته از تصمیم‌گیری آنی و لحظه‌ای پرهیز کرده و تلاش می‌کند تا کشور را با دیدگاه‌های کارشناسانه پیش برد.

به گفته خسروتاج، سیاست دولت مبتنی بر به سرانجام رساندن مناقشات هسته‌ای است و نتیجه این سیاست نیز بر روی کاهش نوسانات نرخ ارز و پایان بی‌ثباتی آن در بازار انجامیده است.

او گفت: هم‌اکنون بی‌ثباتی در بازار کالا نیز به حداقل رسیده و با اطلاع‌رسانی مناسبی که دولت در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها داشته، اگرچه نرخ انرژی اصلاح شده، اما اثر چندانی در بازار نداشته است.

به گزارش فارس، خسروتاج در ادامه از پایش مداوم بازار لوازم‌التحریر خبر داد و گفت: موجودی انبارهای لوازم‌التحریر در اندازه مناسبی است و بنابراین این کالا در آستانه بازگشایی مدارس با هیچگونه کمبودی مواجه نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین