کد خبر: ۲۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

حریق گسترده در دانشگاه ناتینگهام مهار شد

حریق گسترده در دانشگاه «ناتینگهام» که از شامگاه گذشته آغاز شد، حدود 60 آتش‌نشان را به سر صحنه این حادثه کشاند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حریق گسترده که ساعت 8:30 شب گذشته به وقت محلی در دانشگاه ناتینگهام رخ داد سبب ویران شدن ساختمان جدید آزمایشگاه شیمی این دانشگاه شد که به تازگی با هزینه چند میلیون پوندی افتتاح شده بود. این حادثه مجروحی نداشت و شعله‌های آتش به سایر ساختمان‌های این دانشگاه سرایت نکرد و آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را که در حال زبانه کشیدن در میان بدنه چوبی این ساختمان بود به موقع مهار کنند. این حادثه در حالی رخ داد که دانشگاه ناتینگهام پذیرای خانواده دانشجویان تازه وارد برای انجام خدمات مشاوره‌ای بود.

«پل گریتریکس»، رئیس اداره آموزش دانشگاه ناتینگهام گفت: خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت زیرا این ساختمان هنوز تکمیل نشده و عملیات عمرانی در آنها به پایان نرسیده بود.

وی افزود: اولویت اصلی ما در این حادثه جلوگیری از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های دانشگاه بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، «یوآن وولر وارد»، مسئول گروه امداد و آتش‌نشانان ناتینگهام گفت: خوشبختانه به هیچ کدام از ساختمان‌های دیگر آسیبی نرسید و آتش‌نشانان در نهایت در ساعت یک بامداد موفق به مهار آتش شدند.

پلیس ناتینگهام نیز با حضور در صحنه آتش سوزی تحقیقات خود را برای یافتن علت حادثه آغاز کرده‌اند اما تاکید کردند که برای بیان جزئیات این حادثه هنوز زود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین