کد خبر: ۲۶۱۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

واکنش فرکی به صعودش در رده‌بندی مربیان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: صعودم در رده‌بندی بهترین مربیان جهان به خاطر قهرمانی با فولاد و حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین فرکی در خصوص صعود ۶ پله‌ای‌اش در رده‌بندی برترین مربیان جهان و حضور او در رتبه دویست و پنجاه و نهمین مربی برتر جهان گفت: درباره رنکینگ جدید اطلاعی ندارم، اما رده قبلی‌ام را می‌دانم و از آن مطلع هستم.

وی ادامه داد: البته فکر نمی‌کنم این صعود ۶ پله‌ای ارتباطی با حضورم در سپاهان داشته باشد چرا که من به تازگی به این تیم پیوستم و هنوز کاری انجام ندادم و فکر می‌کنم به خاطر قهرمانی با فولاد و حضور در جام باشگاه‌های آسیا به این رتبه رسیدم چرا که بعد از جدایی از فولاد فعالیت خاصی نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص آینده فعالیتش با سپاهان و اینکه آیا می‌تواند از این رده بالاتر برود، افزود: امیدوارم که بتوانم با سپاهان بالاتری از اینی که هست بروم، البته کسی نمی‌تواند آینده را ببیند.

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مربیانی مثل من و یا همکاران دیگرم یک بحث جهانی است و فکر می‌کنم هر چقدر حضور مربیان ایرانی در این رنگکینگ بیشتر باشد نشانه جهانی‌تر شدن فوتبال ماست و دوست دارم سایر مربیان ایرانی هم در این لیست باشند، چرا که حضور در چنین رنکینگی می‌تواند افتخار جهانی برای فوتبال ما داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین