کد خبر: ۲۶۲۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
در فرهنگسرای نیاوران

رهایی مردم غزه را ببینید

۸۰ هنرمند آثار خود با موضوع غزه را در نمایشگاهی با عنوان "رهایی" به نمایش عموم در آورده‌اند. نمایش آثاری با هدف حمایت از مردم غزه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدن آثار مردم را به تماشای آن دعوت کرد و گفت بدون تماشای این نمایشگاه اتفاق مهمی را از دست می‌داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: نمایشگاه‌گردانی رهایی که از ۲۱ شهریور تا ۲۱مهر در گالری شماره ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران برپاست بر عهده گوهر دشتی، امیرحسین بیانی و کورش گلناری است.

به گزارش آفتاب، علیرضا آدم‌بکان، محمدرضا احمدی‌‌منفرد، محمد اسکندری، کاوه گلستان، بهروز دارش، فریده شهسوارانی، بهنام کامرانی، شهناز زهتاب، شادی قدیریان، فریدون امیدی، صبا علیزاده و حامد نوری از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ارایه شده است.

آثار این نمایشگاه شامل پنج بخش ویدیو آرت، عکس، مجسمه، نقاشی و چیدمان است و وزارت فرهنگ و ارشاد چاپ کتاب آثار این نمایشگاه را برعهده گرفته است.

سفرای برخی از کشورهای خارجی از جمله سفیر مصر در تهران و ابوشریف رییس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران از میهمانان این رویداد هنری بوده‌اند. همچنین محمد جوادظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی‌ سازمان ملل متحد از این نمایشگاه دیدن کرد.

نمایشگاه "رهایی" توسط بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر روز از ساعت 10 تا 20 تا 21 مهرماه  پذیرای علاقه‌مندان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین