کد خبر: ۲۶۲۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی تشریح کرد

جزئیات توزیع ویلچرهای برقی بین معلولان

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تامین 800 ویلچر برقی برای معلولان شدید جسمی خبر داد و گفت: این ویلچرها بتدریج تا پایان سال توزیع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای نخستین بار اقدام به خرید ویلچرهای برقی برای معلولان جسمی نیازمند کرده‌ایم اظهار کرد: این ویلچرها گران قیمت هستند و قیمت تمام شده آنها 20 برابر قیمت ویلچرهای معمولی است.

وی افزود: بنابراین بتدریج اقدام به خرید این ویلچرها کرده‌ و امیدواریم بتوانیم بر شمار آن بیافزاییم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه 800 ویلچر برقی به طور رایگان و تا پایان امسال در اختیار معلولان شدید جسمی قرار می‌گیرد گفت: این اقدام در راستای توانمندسازی معلولان صورت می‌پذیرد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه طی دوسال گذشته 10 هزار ویلچر خریداری شد و در اختیار معلولان قرار گرفت گفت: هر سه سال یک سهمیه ویلچر رایگان برای معلولان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند برای دریافت آن به مراکز بهزیستی مراجعه کنند.

سخنگویی افزود: امسال اعتبارات تجهیزات توانبخشی نسبت به سال گذشته دو برابر شده و از 17 به 35 میلیارد رسیده است. تاکنون 23.5 میلیارد تومان از این مبلغ به استان‌ها توزیع شده است تا بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را تامین و بروز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین