کد خبر: ۲۶۲۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

چند پیشنهاد موسیقایی از میان پرفروش‌ها

بازار موسیقی کشور این روزها داغ است و ساز هنرمندان موسیقی سنتی و موسیقی پاپ در همه جای ایران کوک است و آلبوم‌ها هم فروش خودشان را دارند. شاید گاهی حاشیه‌هایی هم گریبانگیر موسیقی شود، اما اوضاع تقریبا رو به سامان است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، در این گزارش آلبوم‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که طی دو ماه گذشته از فروش بیشتری نسبت به سایر آلبوم‌ها برخوردارند و شاید بد نباشد شما هم آخرین روزهای تابستان را با یک مکمل موسیقایی همراه کنید.

اگر مخاطب موسیقی تلفیقی هستید، آلبوم «باران تویی» گروه «چارتار» این روزها خوب می‌فروشد. این آلبوم تقریبا مدت زیادی است که منتشر شده است، اما همچنان در میان فروش‌هاست.

آرش فتحی، آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا، آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده و آرمان گرشاسبی به عنوان خواننده، گروه چارتار را تشکیل می‌دهند. سبک این گروه تلفیقی است و موسیقی الکترونیک را با آواز ایرانی تلفیق کرده است.

آلبوم «دینگومارو» اثر محسن شریفیان و بهنام شهرکی هم از آلبوم‌های نسبتا پرفروش است که محتوایش به موسیقی جنوب برمی‌گردد و آن‌ها که موسیقی بومی و البته موسیقی شاد دوست دارند، این آلبوم را می‌پسندند. این اثر مجموعه‌ای برگرفته از موسیقی محلی بوشهری و غربی مانند «راک»، «فانک» و «ترنس» است.

حافظ ناظری، پسر شهرام ناظری هم با آلبوم «بُعد یازدهم» فعالیت موسیقی را در کشور خودش رسمی کرده است. این آلبوم توسط شرکت سونی منتشر شده است. البته نقدهایی هم به آن وارد شد که سروصدایی به پا کرد؛ با این حال آلبوم حافظ ناظری هم این روزها جزو پرفروش‌هاست.

این آلبوم بخش اول پروژه سمفونی رومی است و در آن حافظ ناظری موسیقی شرق و غرب را ترکیب کرده است. ناظری در این مجموعه از سه تار ابداعی خود استفاده کرده است. در این آلبوم ستارگان موسیقی جهان و خود شهرام ناظری نیز حضور دارند.

***

شاید خیلی‌ها به شنیدن موسیقی فیلم علاقه داشته باشند، مدتی است که موسیقی فیلم «آرایش غلیظ» اثر سهراب پورناظری با صدای همایون شجریان در بازار موسیقی منتشر شده است. مخاطبان همایون شجریان در این آلبوم اثری در سبک متفاوت از این خواننده خواهند شنید که طبق اعلام فروشندگان محصولات فرهنگی، این اثر جزو پرفروش‌های چند مدت اخیر است.

***

اما اگر دوست دارید صدای شاعر مورد علاقه‌تان را همراه با موسیقی بشنوید، آلبوم «53 ترانه عاشقانه» با صدای شمس لنگرودی پیشنهاد بدی نیست. آلبوم «آبی خاکستری سیاه» هم اثر بامداد افشار با صدای حمید مصدق جزو آلبوم‌هایی است که مخاطب خودشان را دارند و از فروش نسبتا خوبی برخوردار هستند.

***

«می صوفی افکن کجا می‌فروشند» اثر داود آزاد در ژانر موسیقی اصیل ایرانی است. او بیشتر در زمینه موسیقی عرفانی فعالیت می‌کند و آثارش مخاطبان خاص خود را دارد. اگر به این سبک موسیقی علاقه دارید، آلبوم داود آزاد هم این روزها از پرمخاطب‌ها است.

آلبوم‌های «بی‌واژه‌ گفتگو» و «من خانه نمی‌دانم» که به ترتیب اثر سپیده مشکی و هژیر مهرافروز هستند، این روزها فروش نسبتا خوبی دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین