کد خبر: ۲۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

کشف راز قتل مرد 50 ساله

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس از پیدا شدن جسد مرد 50 ساله‌ای که 8ماه پیش مفقود شده بود در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش فارس از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، محسن سروقد گفت: با اعلام مفقود شدن فردی 50 ساله که با یک پراید در این شهرستان مسافرکشی می‌کرده است تحقیقات پلیس در این مورد آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید در جاده کازرون - نورآباد پس از تصادف با یک کامیون به پارکینگ انتقال یافته است و راننده و سرنشین آن از صحنه تصادف متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: با بررسی خودرو توسط تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان آثار خون در صندوق‌ عقب خودرو مشاهده شد.

سروقد تصریح کرد: با کشف خودرو ماموران تحقیقات خود را برای مشخص شدن موضوع ادامه دادند و با اقدامات فنی و پلیسی پس از هشت ماه فردی 23 ساله را که در این ماجرا دخالت داشت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌ شده از این متهم قتل مرد 50 ساله توسط وی با همدستی فرد دیگری مشخص شد و متهم اظهار کرد؛ به ‌قصد سرقت خودروی مقتول به ‌عنوان مسافر سوار خودرو شده و در مکانی خلوت راننده را با سلاح سرد به قتل رسانده‌‌اند.

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس گفت: این دو نفر پس از قتل این مرد 50 ساله جسد وی را داخل صندوق‌عقب گذاشته و پس از انتقال به کوه‌های اطراف نورآباد در محلی زیر یک درخت بلوط دفن می‌کنند و هنگامی ‌که با خودروی مقتول قصد عزیمت به شیراز را داشتند با یک کامیون تصادف کرده و با رها کردن آن متواری می‌شوند.

سروقد گفت: با تلاش مأموران همدست قاتل دستگیر و پس از معرفی به مقام قضایی هر دو روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین