کد خبر: ۲۶۲۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

ستاری: معرفی شدن من برای وزارت علوم شایعه است

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور درباره برخی شنیده‌های مرتبط با معرفی شدن وی به عنوان گزینه وزارت علوم گفت: در این خصوص با بنده صحبتی صورت نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر سورنا ستاری امروز در حاشیه دومین دوره دانش‌افزایی خبرنگاران علم و فناوری و همچنین توانمندسازی روابط عمومی‌های وابسته در این حوزه با تاکید بر این که برای گزینه وزارت علوم با بنده صحبتی صورت نگرفته است، تصریح کرد: معرفی شدن بنده به عنوان گزینه وزیر علوم شایعه است.

وی همچنین طی سخنانی کوتاه در دومین دوره تخصصی خبرنگاری علم و فناوری که با حضور جمعی از خبرنگاران و روابط عمومی‌های این حوزه به مدت سه روز در حال برگزاری است، تصریح کرد: ضعف‌های عمده‌ای در این حوزه وجود دارد که برگزاری چنین دوره‌هایی به عنوان شروع محسوب می‌شود.

وی افزود: در این راستا برنامه‌های متعددی در بحث دانش‌افزایی خبرنگاران علم و فناوری و حوزه روابط عمومی در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به برنامه مستندات علمی و تورهای علمی اشاره کرد که در آینده برگزار خواهد شد.

ستاری با بیان این که این کارگاه به عنوان شروع برای فعالیت‌های بعدی است تصریح کرد: بسیاری از اقدامات باید صورت گیرد تا به نقطه مطلوب در این حوزه دست یابیم.

به گزارش ایسنا،‌ در دومین دوره تخصصی خبرنگاران علم و فناوری و روابط عمومی‌های این حوزه برنامه‌هایی چون کارگاه‌های سیاست‌گذاری در حوزه خبری و رسانه‌یی و همچنین سه دوره آموزشی در بحث روزنامه‌نگاری علمی در نظر گرفته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین