کد خبر: ۲۶۲۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

انتقاد کانون مربیان از برکناری دایی

وی اظهارداشت: تحقیقات ما درکانون مربیان حاکی از آن است در طول 13 دوره برگزاری لیگ برتر 82 درصد تغییرات کادر فنی تیم های لیگ برتری نتیجه معکوس داشته وکمکی به بهبود عملکرد تیم ها نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است مدیران باشگاه های لیگ برتری دیواری کوتاه تر از دیوار مربیان سراغ ندارند و بر این اساس به محض نتیجه نگرفتن تیم به برکناری کادرفنی دست می زنند که این اقدام هم در 82درصد نتیجه معکوس داده است.

مجید جلالی با بیان اینکه در طول برگزاری لیگ برتر در ایران بیشترین ظلم به مربیان شده است به ایرنا، افزود:هنگامی که تیم نتیجه می گیرد همه آن را به خود نسبت می دهند و جلو می آیند اما امان از زمانی که تیمی از سایر تیم ها قدری عقب بیفتد همه تقصیرها به یکباره برگردن مربی انداخته می شود و او به تنهایی باید پاسخگوی همه باشد.

وی با انتقاد از جابجایی های صورت گرفته در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برترکه هفته گذشته در دو تیم پرسپولیس و سپاهان اتفاق افتاد، اظهارداشت: تحقیقات ما درکانون مربیان حاکی از آن است در طول 13 دوره برگزاری لیگ برتر 82 درصد تغییرات کادر فنی تیم های لیگ برتری نتیجه معکوس داشته وکمکی به بهبود عملکرد تیم ها نکرده است.

به اعتقاد وی چون این تغییرات برآمده از یک دیدگاه فنی نیست این مشکلات بوجود می آید و تیم هایی که دچار تغییر شده اند در بلند مدت به مشکل بر می خورند.

رییس کانون مربیان فوتبال ایران در پاسخ به این سووال که چرا کانون مربیان در این باره سکوت اختیار کرده است گفت: ما از انجام این اتفاقات ناراحت شده و روز گذشته و درتازه ترین جلسه خود برسر این موضوع بحت و گفت و گو کردیم ومقرر شد درنیم فصل بیانیه ایی در باره اتفاقات اخیر صادر کنیم و دیدگاه های خود را در این خصوص دراختیار عموم بگذاریم.

بعد از اتفاقات در باشگاه پرسپولیس و برکناری کادر فنی این تیم ، برخی مربیان از جمله رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از سکوت کانون مربیان در این باره انتقاد کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپای الببرز در باره دیدار روز جمعه تیمش با تیم پدیده مشهد عنوان کرد: پدیده یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و تا به اینجا نیز نتایج خوبی گرفته است علاوه براین بازیکنان این تیم خوب فوتبال بازی می کنند برهمین اساس دیدار ما با این تیم زیبا خواهدشد.

وی درخصوص نتیجه این دیدار نیز گفت: ما برای پیروزی به میدان می رویم و به طورحتم تمام تلاش خود را برای کسب هر سه امتیاز این دیدار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تازه ترین شرایط این تیم عنوان کرد:شش بازیکن مصدوم داریم اما بازیکنان ما شور و اشتیاق زیادی برای پیشرفت دارند و به طور حتم جای خالی بازیکنان اصلی را به خوبی پرخواهند کرد.

جلالی درپاسخ به سووال دیگری مبنی برارزیابی اش از وضعیت لیگ چهاردهم گفت:مربیان جوان در لیگ چهاردهم طیف جدیدی را ایجاد کرده و از نظرکیفیت به لیگ تحرک داده اند.

وی درباره میزان دوندگی بازیکنان نسبت به دوره قبلی لیگ برتر تصریح کرد: میزان دوندگی بازیکنان نسبت به دوره قبل بیشتر شده و راضی کننده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین