کد خبر: ۲۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

افسوس ونگر از ناکامی در جذب رونالدو

سرمربی آرسنال ناکامی در جذب کریستیانو رونالدو را بزرگترین افسوس دوران مربیگری‌اش عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال سال‌هاست که هدایت این تیم لندنی را برعهده دارد. بازنشستگی سر آلکس فرگوسن باعث شد تا این مربی فرانسوی به باسابقه‌ترین مربی لیگ برتر انگلیس تبدیل شود.

آرسن ونگر در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه آرسنال درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. ونگر ناکامی در جذب کریستیانو رونالدو را بزرگترین افسوس تاریخ دوران مربیگری خود توصیف کرد و گفت: خیلی نزدیک بود تا بتوانیم کریستیانو رونالدو را جذب کنیم. ما در سال 2003 در یک قدمی به خدمت گرفتن رونالدو بودیم. همه چیز آماده بود که رونالدو به آرسنال بیایید. حتی پیراهن شماره 9 نیز برای او کنار گذاشته شده بود، ولی او به یکباره به منچستریونایتد پیوست. این موضوع خیلی مرا آزار داد حتی الان که به این موضوع فکر می‌کنم ناراحت می‌شوم که چطور نتوانستیم رونالدو را جذب کنیم.

ونگر درباره بهترین خرید دوران مربیگری خود نظر جالبی دارد در حالی‌که انتظار می‌رفت تا این مربی فرانسوی از تیری آنری به‌عنوان بهترین خرید دوران مربیگری خود یاد کند ولی ونگر لورن مدافع فرانسوی سابق توپچی‌ها را به عنوان بهترین خرید دوران مربیگری خود معرفی کرد و گفت: کشف لورن بهترین کشف من در آرسنال بود که توانستیم او را در حالی که بازیکن گمنامی بود به خدمت بگیریم. اوایل لورن در پست هافبک راست بازی می‌کرد ولی من این بازیکن را به پست دفاع راست منتقل کردم و او توانست به یکی از بهترین دفاع‌ راست‌های زمان خود تبدیل شود و من از این بابت خوشحالم.

سرمربی آرسنال درباره خطرناک‌ترین بازیکنی که روبروی تیمش قرار گرفته نیز صحبت کرد و دیدیه دروگبا را به عنوان بازیکنی معرفی کرد که ترجیح می‌داد مربی او باشد تا اینکه مقابلش قرار بگیرید.

ونگر ادامه داد: وقتی دروگبا در لیگ فرانسه بازی می‌کرد بازی او را دیدم ولی اقدامی برای جذبش نکردم. دروگبا سپس به چلسی آمد و همیشه در بازی‌های بزرگ توانست گلزنی کند. اگر می‌توانستم دروگبا را به خدمت بگیرم دیگر شاهد چنین گل‌ها و شکست‌های تلخی نبودم.

دیدیه دروگبا در 15 باری که مقابل آرسنال به میدان رفت موفق شد 15 گل به ثمر برساند تا به گربه‌سیاه آرسنالی‌ها تبدیل شود.

آرسنال که اولین دیدار خود را در لیگ قهرمانان اروپا به دورتموند واگذار کرد در لیگ برتر انگلیس شرایط خوبی ندارد و در رده هفتم قرار گرفته است.

سرمربی آرسنال در پایان درباره شرایط تیمش گفت: مطمئناً این فصل شرایط خوبی خواهیم داشت و با بازیکنان خوبی که داریم به جمع مدعیان بازخواهیم گشت. بازیکنانم به کمی زمان نیاز دارند تا بتوانند به شرایط خوب خود نزدیک شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین