کد خبر: ۲۶۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

شکست استقلال در دربی امیدها

تیم فوتبال استقلال تهران در دربی امیدهای پایتخت درحالی مغلوب پرسپولیس شد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم بزرگسالان استقلال هم در محل برگزاری مسابقه حضور داشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال استقلال تهران در دربی امیدهای پایتخت درحالی مغلوب پرسپولیس شد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم بزرگسالان استقلال هم در محل برگزاری مسابقه حضور داشت.

تیم‌های فوتبال امید پرسپولیس و استقلال عصر امروز در رقابتهای امیدهای تهران برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه شهید فکوری و در حضور 200 تماشاگر برگزار شد، میلاد نوربخش (33) و حمیدرضا قادری (86) برای پرسپولیس و استقلالی‌های هم در دقیقه 85 و توسط بازیکن شماره 7 خود به گل رسیدند.

تیم فوتبال استقلال پیش از این بازی با 20 امتیاز در رده دوم قرار داشت و پرسپولیس هم با 12 امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده بود.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال و حسین عبدی مربی تیم پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهید فکوری این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش مهر، البته در پایان مسابقه و پس از خروج قلعه‌نویی از ورزشگاه، هواداران استقلال به زمین مسابقه رفته و بازیکنان پرسپولیس را مورد ضرب و شتم قرار دادند که این اتفاق پس از دقایقی با حضور نیروهای انتظامی خاتمه یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین