کد خبر: ۲۶۲۶۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

وزیر ارشاد درگذشت امام جمعه شمیرانات را تسلیت گفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت ˈحجت الاسلام والمسلمین شیخ محسن دعاگوˈ امام جمعه شهرستان شمیرانات را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی در این پیام درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر و وارسته را به جامعه روحانیت و مردم شریف شمیرانات، خانواده معزز ایشان تسلیت گفت و از درگاه پروردگار، رحمت و مغفرت برای ایشان و صبر جمیل برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم مسئلت کرد.

دعاگو در سال 1331 در تربت حیدریه متولد شد و بخشی از دروس مقدماتی را در این شهر گذراند و سپس جهت ادامه تحصیل به مشهد مقدس سفر کرد و در حوزه این شهر از کلاس های درس اساتید بزرگواری چون سیدحجت هاشمی، واعظ طبسی و مقام معظم رهبری استفاده کرد.

وی در تهران با بسیاری از روحانیون مبارز و سرشناس آشنا شد و سخنرانی های انقلابی و انتقادات اساسی و سیاسی اش از رژیم فاسد پهلوی موجبات خشم دستگاه امنیتی رژیم شاهنشاهی ساواک را فراهم ساخت.

امام جمعه شمیرانات، نماینده اول قوه مجریه در صدا و سیما، رئیس کمیته انقلاب اسلامی شهرستان شمیرانات، رئیس شورای سیاست گذاری صدا و سیما، معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه، عضویت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، عضو هیئت منصفه مطبوعات، دادگاه ویژه روحانیت، جامعه روحانیت مبارز از جمله مسئولیت های وی بوده است.

حجت الاسلام محسن دعاگو که به دلیل مشکلات قلبی و کلیوی در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری بود عصر شنبه (29 شهریورماه 93) در سن 62 سالگی دار فانی را وداع گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین