کد خبر: ۲۶۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

پخش اعلامیه علیه همسایه با بالن/عکس

با توجه به اقدامات اخیر فعالان ضد پیونگ‌یانگ احتمال حمله کره شمالی به کره جنوبی که در حال حاضر میزبان بازی‌های آسیایی است، وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گروهی از فعالان کره‌جنوبی امروز (یکشنبه) در نزدیکی مرز کره‌شمالی حاضر شدند و 200 اعلامیه ضد پیونگ‌یانگ را از طریق بالن‌هایی که با گاز پر شده بودند را به خاک همسایه شمالی خود فرستادند. این در حالی است که کره‌شمالی روز شنبه اعلام کرده بود در صورت مشاهده چنین عملی به مکان‌های ارسالی این بالن‌ها حمله خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، مقامات کره شمالی در این باره اعلام کردند: هرگز در مورد چنین اعمال تحریک‌آمیزی که آشکارانه توسط مقامات کره‌جنوبی حمایت می‌شوند، ساکت نخواهیم نشست. این در حالی است که مقامات کره‌جنوبی در مورد حضور ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی 2014  به ما تعهده داده‌اند. افراد دست نشانده‌ای که اقدام به این حرکت تحریک‌آمیز می‌زنند عواقب کارشان در انتظارشان خواهد بود.



در عین حال فعالان ضد پیونگ‌یانگ گفته‌اند با وجود تهدیدات دست از فعالیت‌های خود نخواهند کشید.

کاروان کره شمالی که 273 نفر است روز جمعه در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در اینچئون کره جنوبی رژه رفت و صدها نیروی امنیتی از جمله 28 پرسنل وزارت اتحاد کره جنوبی مأمور محافظت و اسکورت این کاروان در این مراسم بودند و در ادامه مسابقات هم به این کار خود ادامه خواهند داد.

حدود 7000 نیروی پلیس به همراه نیروهای ویژه ضد ترور مسئول تأمین امنیت این تورنمنت خواهند بود که در شهر بندری اینچئون واقع در غرب کره جنوبی در حال برگزاری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین