کد خبر: ۲۶۲۷۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

تهران خنک می‌شود

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: استانهای تهران، البرز، مرکزی، اصفهان و جنوب سمنان به دلیل افزایش سرعت وزش باد در دو روز آینده غبارآلود پیش‌بینی می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران و گلستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق با وزش باد پیش بینی می‌شود و سه شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده به شرق سواحل دریای خزر محدود می‌شود. 
 
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور برای امروز بارش‌های پراکنده‌ای را در شمال استانهای کردستان، زنجان و قزوین پیش‌بینی کرد و افزود: امروز پاره‌ای نقاط استانهای قم، مرکزی، اصفهان،‌ تهران و البرز غبارآلود خواهند بود. همچنین سه شنبه به دلیل افزایش سرعت وزش باد در استانهای تهران، البرز، مرکزی، اصفهان و جنوب سمنان پدیده گرد و خاک در پاره‌ای نقاط این استانها دور از انتظار نیست. 
 
به گفته وی، چهارشنبه افزایش محسوس دما در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد و سه شنبه و چهارشنبه به دلیل افزایش سرعت باد خلیج فارس مواج می‌باشد. 
 
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در دوشنبه صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 23 و 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز سه شنبه نیز آسمان تهران صاف و در پاره‌ای نقاط، باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 21و 30 درجه می‌شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین