کد خبر: ۲۶۳۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

دندانپزشک قلابی دستگیر شد

مطب این فرد که در شرایط کاملا غیر بهداشتی اداره می شد، پس از هماهنگی قضائی پلمپ شده و متهم پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار مناسب به اتهام دخالت در امور پزشکی و اقامت غیر مجاز روانه زندان شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران از دستگیری دندانپزشک قلابی که با راه اندازی مطب اقدام به طبابت کرده بود؛ توسط پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد .
 
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ' سلمان آدینه وند' گفت: در پی خبر واصله از منابع و مخبرین فعال سطح حوزه استحفاظی مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم از اتباع بیگانه، با تبلیغات گسترده ، پخش تراکت و کارت های ویزیت اقدام به راه اندازی مطب دندانپزشکی به طور غیر مجاز کرده ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی گفت: فرد مذکور پرونده مشابهی در دادسرای این شهرستان داشته و مدتی نیز تحت تعقیب و متواری است.
 
آدینه وند افزود: پس از اطمینان از صحت خبر، اکیپی از مامورین پلیس اطلاعات به همراه عوامل شبکه بهداشت به مطب فرد مذکور مراجعه و وی را در هنگام طبابت دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به اینکه فرد مذکور بدون اخذ هیچ گونه مدارک پزشکی و بهداشتی اقدام به راه اندازی مطب دندانپزشکی کرده بود، افزود: مطب این فرد که در شرایط کاملا غیر بهداشتی اداره می شد، پس از هماهنگی قضائی پلمپ شده و متهم پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار مناسب به اتهام دخالت در امور پزشکی و اقامت غیر مجاز روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین