کد خبر: ۲۶۳۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

وعده‌های پیروز ارجمند و تکذیب‌های هنرمندان

دومین جشن سالانه «موسیقی ما» شب گذشته با حضور چهره‌های مطرح و برجسته موسیقی در تالار وحدت برگزار شد. در این برنامه که با حواشی هم همراه بود، «پیروز ارجمند» رییس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبرکه از امروز، مجوزهای آلبوم‌ها و کنسرت‌ها یک‌هفته‌ای صادر می‌شود و دیگر اینکه «تاکنون هیچ کنسرتی از طرف دفتر موسیقی لغو نشده» است، در مراسم حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: اگرچه سپس «تهمورس پورناظری» پشت تریبون قرار گرفت و این گفته را تکذیب کرد و گفت: «البته این را هم برخلاف صحبت‌های آقای ارجمند بگویم که مجوزهای آلبوم و کنسرت یک هفته‌ای صادر نمی‌شود.»

«داود گنجه‌ای» عضو شورای عالی خانه موسیقی در گفت‌وگو با «آفتاب» صدور مجوزها را بدون هیچ مشکلی دانست و تصریح کرد: «ممیزی وجود ندارد. صدور مجوزها هم بدون مشکل در حال انجام است. البته ممکن است که در وزارت ارشاد مشکلاتی باشد اما در شورای فنی خانه موسیقی تا به حال مشکل و اعتراضی نداشتیم.»

اظهارات پیروز ارجمند در حالی است که ۱۸ شهریور کنسرت «سیروان خسروی» درسنندج لغو شد و او هم ۶ روز بعد در صفحه شخصی‌اش نوشت: «برای هر خواننده‌ای لذت‌بخش‌ترین بخش زندگی‌اش دیدن مخاطب‌هایش و همخوانی با آنهاست. کنسرت سنندج هم یکی از همین لحظاتی بود که سه‌سال منتظر اجرایش بودم تا اینکه شرایط برگزاری فراهم شد و من با انگیزه خیلی زیادی برای اجرا در زادگاه مادری‌ام، لحظه‌شماری می‌کردم. ولی متاسفانه برخلاف تصوراتم فضای شهر کاملا خلاف چیزی بود که پیش‌بینی می‌کردیم و از لحظه شروع اعلام این کنسرت با پیام‌های پر از توهین، ‌تهدید و... مواجه شدیم. به هیچ‌وجه حاضر نبودم و نیستم که شأن و امنیت همین عده اندک که مخاطب هنر هستند، در شب کنسرت به خطر بیفتد. به همین دلیل برای حفظ شأن و شخصیتشان، تصمیم به لغو این کنسرت گرفتم.»

حالا باید پس از اظهارنظر شب گذشته «پیروز ارجمند» وضعیت آلبوم‌ها و کنسرت‌های موسیقی به چه حاصلی خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین