کد خبر: ۲۶۳۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

جبهه پایداری پس از دو شکست پیاپی در چه شرایطی است؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است که پس از شکست جبهه پایداری در انتخابات هیئت نظارت بر صداوسیما و هیات نظارت بر مطبوعات، این جریان با تزلزل مواجه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فرهیختگان آنلاین (FDN.ir) بیان داشت: مجلس دو فراکسیون اصلی دارد، فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت.

وی افزود: بچه های جبهه پایداری بخشی از فراکسیون اصولگرایان هستند که توانسته بودند با هماهنگی های که انجام داده بودند در بخشی از اقدامات اخیر در مجلس و البته انتخابات ها مانوری از خود نشان دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: خوشبختانه در انتخابات هایی که روز گذشته در مجلس انجام شد، یکبار دیگر اکثریت رهروان ولایت به نمایش گذاشته شد و دوستان با انتخابات دقیق و صحیحی که انجام دادند قدرت و توانمندی فراکسیون خود را به نمایش گذاشتند.

حیدر پور با بیان اینکه کشور ییش از هر چیز به ارامش و انسجام و تعامل نیاز دارد، گفت: اگر بخواهیم در مجلس مرتکب اقداماتی شویم که ناقض فرمایشات رهبری است و ارامش کشور را برهم بزنیم، به مملکت ضربه جبران ناپذیری زده ایم.

وی افزود: دو انتخابات روز گذشته مجلس، یکبار دیگر علاقمندی مجلس به تعامل و حفظ ارامش را به نمایش گذاشت.

عوض حیدر پور در توصیف وضعیت کنونی جبهه پایداری گفت: اینها از اول کار در اقلیت بوده و خوشبختانه اقلبت باقی مانده اند.

عضو کمسیون امنیت ملی اضافه کرد: جبهه پایداری هیچ قدرتی برای اینکه بروز موثری از خود داشته باشد ندارد، در واقع نتایج این گروه در چندین رای گیری گذشته در مجلس، ناشی از دلخوری فراکسیون رهروان از برخی دولتی ها بود.

وی تصریح کرد: اکنون دوستان فراکسیون رهروان ولایت متوجه شده اند که اگر ناراحتی و نارضایتی دارند مستقیما با وزرا درمیان بگذارند.

حیدرپور با بیان اینکه جبهه پایداری در مجلس با شکست مواجه شده است گفت: این گروه در تلاش برای جذب نیرو بود اما خوشبختانه موفق نشد و به جایی نرسید.

وی افزود: نوع رفتار این گروه با شرایط فعلی کشور سازگاری ندارد و تندروهایی که از این آقایان دیده می شود برای کشور مضر است، چراکه امروز نیازمند آن هستیم که با تعقل و شناخت بهتر و دقیقتر از مسائل، کشور را به سوی آرامش سوق دهیم.

حیدرپور با اشاره به اینکه جبهه پایداری شانس چندانی در انتخابات آینده مجلس ندارد گفت: در انتخابات مجلس، تصمیم گیری با ملت است اما فکر میکنم ملت به کسانی رای می دهند که اساس کار را بر درک و شناخت صحیح از وضعیت کشور قرار می دهند و تلاششان این است که از بهرمندهای های عقلی بیشتر استفاده کنند.

وی افزود: علی القاعده کسانی که نگاه تند و تیز دارند و به تعامل بها نمی دهند مورد اقبال مردم قرار نگرفته و رای نخواهند آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت: جبهه پایداری اقلیتی بیش نیست و در دوره ی بعدی مجلس اقلیتی به مراتب کوچکتر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین