کد خبر: ۲۶۳۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

انتقاد قلعه‌نویی از برخی رسانه‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، دیدار فردای این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان را یک بازی سخت توصیف و نسبت به پیروزی در این دیدار ایراز امیدواری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان با تبریک هفتادمین سالگرد تأسیس باشگاه استقلال اظهار کرد: تیم ذوب آهن از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب کار کرده است و بازی‌های خوبی را در کارنامه دارد. این تیم از کادر مدیریتی باشگاه گرفته تا کادر فنی بسیار خوب هستند و تنها با بدشانسی در چنین جایگاهی حضور دارند. برخلاف شایستگی‌، برخی تیم‌ها جایگاه‌های مناسبی کسب‌نمی‌کنند و مثل ذوب آهن در چنین جایگاهی هستند.

وی افزود: من به بازیکنانم گفتم که یکی از ارکان قهرمانی استقلال، بردن تیم ذوب آهن است و فکر می‌کنم بازی فردای ما مقابل این تیم یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال باشد. ما نقاط قوت و ضعف ذوب آهن را بررسی کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم از این اطلاعات استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: ما چهار بازیکن مصدوم داشته‌ایم که با نظر کادر پزشکی، امشب مشخص می‌شود کدامیک اجازه دارند 90 دقیقه بازی کنند و کدامیک کمتر از 90 دقیقه بازی می‌کنند.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها در خصوص بازی هفته گذشته استقلال مقابل فولاد خوزستان و حاشیه‌هایی که برای این تیم بوجود آمده است، گفت: من نمی‌دانم چرا رسانه‌ها برخی حرف‌ها را برای استقلال بوجود آوردند. تیم ما در بازی گذشته 170 کیلومتر دوندگی داشت، اما استقلال سال گذشته حداکثر 93 کیلومتر دوندگی داشته که این نشان می‌دهد در کارهای بدنی رشد قابل توجهی داشته‌ایم و فکر می‌کنم پیشرفت ما خوب بوده است. تنها برخی از ملی‌پوشان ما که دیرتر به تیم اضافه شدند و در اردوهای بدنسازی ما نبوده‌اند از آمادگی کمتری برخوردار هستند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: مربی بدنساز ما بسیار خوب کار کرده است. ایشان فوق لیسانس تربیت بدنی دارند. من فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته از لحاظ دوندگی بسیار خوب بوده‌ایم و بازیکنان ما در بازی‌های گذشته این فصل کم نیاوردند به گونه‌ای که سجاد شهباززاده در بازی با فولاد 11 کیلومتر دوندگی داشت و در بازی‌های قبلی نیز قریباً 10 تا 11 کیلومتر دوید که این نشان می‌دهد قدرت بدنی بازیکنان بسیار بالاست.

وی ادامه داد: برخی تیم‌ها در دو بازی فشار می‌آورند و بازیکنانشان حدود 11 کیلومتر دوندگی دارند، بدین ترتیب در بازی‌های آینده خود بازیکنان از لحاظ بدنی خالی کرده و افت می‌کنند که این اتفاق برای استقلال رخ نداده است. مربی بدنساز ما حتی از استادان دانشگاه استفاده کرده و برنامه‌ریزی خوبی را برای استقلال داشته است و من زمانی که قصد داشتم به اصفهان بیایم، می‌خواستم ایشان را برای کار بدنسازی سپاهان بیاورم.

سرمربی استقلال تهران اضافه کرد: ما سال گذشته برخلاف سال جاری مماشعت با برخی بازیکنان داشتیم و مراعات برخی بازیکنان را می‌کردیم اما امسال این گونه نیست و هر بازیکنی که حقش باشد در زمین بازی می‌کند. ما بازیکنان جوان و خوبی را به تیم اضافه کرده‌ایم که از لحاظ فنی و تجربه خوب هستند؛ مانند میلاد فخرالدینی،‌ سجاد شهباززاده و امید ابراهیمی.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در تنها بازی که استقلال شیرازه تیمش به هم خورد، بازی با سپاهان بود و در بازی مقابل نفت و فولاد ما در اوج بدشانسی بودیم زیرا خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم اما با کمال تأسف تک موقعیت‌های این دو تیم در دروازه ما جای گرفت و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

قلعه‌نویی درباره اینکه "آیا استقلال محرومی دارد یا خیر؟" اظهار کرد: استقلال آن قدر مصدوم دارد که به محروم نمی‌رسد. ما محرومی نداریم. در چهار روز گذشته مصدومان ما تمرینات کم‌فشاری را پشت سر گذاشتند و با صلاحدید کادر پزشکی برخی از آن‌ها را در بازی فردا به کار می‌گیریم.

وی درباره اینکه استقلال مقابل ذوب آهن چه تمهیداتی را اندیشیده است نیز خاطرنشان کرد: ما تمریناتی را داشتیم که بتوانیم فضا را از ذوب آهن بگیریم و هافبک‌های این تیم را تحت فشار قرار دهیم و امیدوارم بتوانیم در این مهم موفق باشیم و به پیروزی برسیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست به مناسبت هفته دفاع مقدس از دو تن از عکاسان خبری اصفهان - مهدی جانی‌پور و علیرضا مصلحی - توسط باشگاه ذوب آهن تجلیل به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین