کد خبر: ۲۶۳۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

صدیقی: سخنان و دفاع رییس‌جمهوری در سازمان ملل خوب بود/ امامت و ولایت متکی به انتخابات و صندوق‌های رای نیست

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سفر رییس جمهوری به نیویورک برای شرکت در شصت و نهمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رییس جمهوری مطالب و دفاع خوبی در سازمان ملل ارایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: مردم بیدار، هوشیار، استکبار ستیز و ادامه دهنده راه شهدا و امام (ره) با شعور بسیار بالای خود آنچنان اقتدار و صلابتی به روسای جمهوری می دهند که وقتی به نمایندگی از ملت به سازمان ملل می روند، آنجا چهره کریه استکبار و ظلم آنها به ملتهای مستقل و به ویژه عنادی که با اسلام و ایران دارند، را به خوبی افشاگری و پیام مقاومت و ایستادگی ملت را در جهان منعکس می کنند. 

امام جمعه موقت تهران در ادامه به موضوع امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: امامت و ولایت یک امر قراردادی بوده و متکی به دوره انتخابات و صندوق های رای نیست.

ججت الاسلام صدیقی اظهار کرد: در امامت و ولایت یک نوع هماهنگی وجودی و سنخیت، دلبری و دلدادگی و جذبه وجود دارد.

وی تصریح کرد: در ولایت هم محبت و گرایش وجود دارد و هم حاکمیت ظاهری است که تولیت و متولی شدن در آن مستتر است.

امام جمعه موقت تهران ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای بهبودی و شفای رهبر معظم انقلاب به دلیل بیماری چند روز گذشته ایشان، اضافه کرد: هم درد و هم درمان از آن خداوند است و گاه این دردها چه شیرینی ها به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صدیقی گفت: خداوند متعال بار دیگر با این فرجه و فرصت، جهان بشریت را متوجه پدیده نو و جدیدی کرد که با حدوث انقلاب محقق شد و آن همانا ارتباط امامت و امت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین