کد خبر: ۲۶۳۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
جنگ سیاسی پشت کرسی مدیرعاملی

اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس

رئیس هیات مدیره پرسپولیس تمایلی به حضور یک مدیرعامل جدید ندارد و از این رو تمام هم و غم خود را معطوف به ادامه کار منتقمی در این باشگاه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: گمانه زنی ها در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس به اوج خودش رسیده و نام های زیادی به عنوان جانشین احتمالی علیرضا رحیمی شنیده می شود. اما در این بین نباید از تحرکات پشت پرده هیات مدیره غافل شد. تحرکاتی که در راستای انتخاب گزینه مدنظر به عنوان مدیرعامل جدید سرخ ها صورت می گیرد. در این بین حمیدرضا سیاسی به عنوان رییس هیات مدیره پرسپولیس، نقش ویژه تری را نسبت با سایر اعضاء ایفا می کند. سیاسی که به هیچ وجه مایل به اضافه شدن فرد جدیدی به تیم مدیریتی سرخ ها نیست، تلاش می کند تا کاندیدای مدنظر خودش به کرسی مدیرعاملی سرخ ها تکیه بزند.

گویا رییس هیات مدیره پرسپولیس که در ابتدا به فکر این بود که خودش مدیرعامل باشگاه شود اما پس از اینکه شرایط را برای تصدی این پست مناسب ندید به حمایت همه جانبه از بهروز منتقمی پرداخت و اکثریت اعضای هیات مدیره را نیز متقاعد کرد تا از سرپرست فعلی باشگاه حمایت کنند. دلیل اصلی این حمایت، رابطه نزدیک و خوب منتقمی و البته حرف شنوی سرپرست فعلی باشگاه از رییس هیات مدیره بود.

حمیدرضا سیاسی که به هیچ وجه تمایلی به حضور گزینه هایی چون امیر عابدینی نیست، به اعضای هیات مدیره اعلام کرده که در صورت انتخاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل، انسجام و هماهنگی هیات مدیره را برهم می زند و حاشیه های جدیدی را برای باشگاه و تیم بوجود می آورد. گویا تلاش رییس هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس با این هدف صورت می گیرد که تمام امور مربوط به باشگاه و تصمیم گیری های کلان با شخص وی صورت بگیرد. اتفاقی که البته با مخالفت برخی اعضای هیات مدیره از جمله محمد زادمهر و مسئولان وزارت ورزش مواجه شده و دوئلی پنهانی را بر سر کرسی مدیرعاملی بوجود آورده است.

به گزارش پیام‌نو، باید به انتظار نشست و دید که صندلی داغ و لرزان مدیرعاملی پرسپولیس در نهایت چه سرانجامی پیدا می کند و چه گزینه ای به آن تکیه خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین