آفتابنیوز : آفتاب: همانطور که حدس می زنید، ۶۲۵C در واقع نسخه ارزان تری از مکلارن ۶۵۰S است اما به لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی میان این دو مدل نیست. شاید بپرسید پس مکلارن چگونه این خودرو را ارزان تر از ۶۵۰S کرده؟ جواب این سوال در دو نکته خلاصه می شود؛ یکی تغییر کامل سیستم تعلیق (نرم تر شدن کمک ها) و دیگری نیز کاهش مشخصات خروجی پیشرانه.
به گزارش آفتاب به نقل از پدال، در ۶۲۵C که هم در مدل کوپه و هم در مدل اسپایدر روانه بازار می شود، ازهمان انجین معروف ۳.۸ لیتری با توربوهای دوقلو استفاده شده با این تفاوت که در ۶۵۰S بیش از ۶۴۰ اسب بخار (۶۵۰PS) قدرت داشت ولی حالا در ۶۲۵C بیشتر از ۶۱۶ اسب بخار (۶۲۵PS) قدرت ندارد. حداکثر گشتاور آن نیز از ۶۸۰ به ۶۱۰ نیوتن متر کاهش یافته است.
سایر مشخصات این خودرو عبارتند از:
مدل ۶۲۵C Coupe ۶۲۵C Spider
۰-۱۰۰ ۳.۱sec ۳.۱sec
۰-۲۰۰ ۸.۸sec ۹.۰sec
۰-۳۰۰ ۲۶.۷sec ۲۷.۷sec
حداکثر سرعت ۳۳۳km/h ۳۲۹km/h
یک چهارم مایل ۱۰.۶sec@219km/h ۱۰.۸sec@215km/h
وزن خالص ۱۳۳۶kg ۱۳۷۶kg
۶۲۵C همچون برادر دوقلوی اش مجهز به گیربکس ۷ سرعته SSG بوده و سایز تایرهای استاندارد آن نیز که از مدل پرلی P Zero Corsa است، برای رینگ ۱۹ اینچی جلو ۲۳۵/۳۵ و برای رینگ ۲۰ اینچی عقب ۳۰۵/۳۰ خواهد بود.
در مورد مصرف سوخت این خودرو نیز باید گفت که مکلارن برای هر دو مدل کوپه و اسپایدر عدد ۹.۷ لیتر را در سیکل ترکیبی اعلام کرده؛ همچنین میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 برای هر دو مدل ۲۷۵ گرم در هر کیلومتر است.
۶۲۵C که حرف C در آن از کلمه Club آمده، باقیمتی نامشخص ابتدا در هنگ کنگ و سپس در سایر بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد.