کد خبر: ۲۶۴۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

قتل پدر به دست پسر 17 ساله

رئيس پليس آگاهي استان سمنان گفت: نوجوان 17 ساله‌اي که با سه ضربه چاقو پدرش را به قتل رسانده بود، ساعتي پس از جنايت در خيابان‌هاي سمنان شناسايي و دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، سرهنگ داوود رسولي‌فر در تشريح جزئيات اين مطلب گفت: يک مورد درگيري در يکي از محلات سمنان به مرکز فوريت‌هاي پليس 110 اين شهرستان اعلام شد. وي افزود: ماموران پليس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با مشاهده آثار خون در راه پله ساختمان که تا داخل منزل ادامه داشت، تحقيقات خود را آغاز کردند.

رئيس پليس آگاهي استان سمنان ادامه داد: در تحقيقات مقدماتي پليس مشخص شد «س- ز» 46 ساله با پسر نوجوانش درگير شده و پس از برخورد فيزيکي با وي در راه پله ساختمان مورد اصابت چاقوي پسر 17 ساله خود قرار مي‌گيرد و توسط امدادگران 115 به بيمارستان منتقل مي‌شود اما مضروب بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت مي‌کند.

رسولي‌فر گفت: در پي فوت مصدوم، بازرس ويژه قتل پزشکي قانوني و اکيپ بررسي صحنه جرم پليس آگاهي در بيمارستان و محل حادثه حضور يافتند.

وي افزود: با توجه به فرار متهم از محل حادثه، مکان‌هاي احتمالي اختفاي وي شناسايي و هم‌زمان با اجراي طرح مهار پليس، عملياتي ويژه براي دستگيري قاتل آغاز شد.

رسولي‌فر گفت: قاتل نوجوان ساعتي پس از جنايت و در حالي که هنوز چاقو به دست داشت، در خيابان‌هاي اطراف منزل مادربزرگش شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان سمنان به اعتراف صريح متهم و وارد کردن سه ضربه چاقو به بدن پدرش اشاره و اضافه کرد: قاتل در اظهارات خود علت شروع اين درگيري منجر به قتل را بحث و مجادله با پدرش و عصبانيت ناشي از آن عنوان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین